فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان در عرصه های مختلف جامعه گفت: رسالت بزرگ بانوان پاسداری از خون شهدا است.

به گزارش ندای گیلان از فومن، سرهنگ محسن جعفری در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) و مقام مادر در دهستان رودپیش فومن با اشاره به نقش تأثیرگذار زنان در عرصه‌های مختلف جامعه اظهار کرد: ایثارگری‌ها، صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا الگویی برای نسل جوان است.

فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه رسالت بزرگ بانوان پاسداری از خون شهدا است. افزود: مادران شهدا در دامن خود فرزندانی دلاور و از جان گذشته تربیت کردند بنابراین در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع جانانه در برابر دشمنان و موفقیت نظام اسلامی نقش محوری داشته‌اند.

وی با اشاره به نقش زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی زنان دوشادوش مردان در سنگر پشتیبانی نقش آفرین بودند و همچنان نیز راهنمایی‌های آنان حائز اهمیت است.

سرهنگ جعفری به نقش تأثیرگذار مادران در تربیت نسل جدید اشاره کرد و گفت: جوانان و نوجوانان باید بدانند که نسل گذشته چه حماسه‌هایی را در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از ناموس و شرف این کشور آفریدند.

وی با بیان این‌که بانوان بسیجی پاسداران بنیاد خانواده و عامل خنثی شدن فتنه دشمن هستند، ادامه داد: نقش بانوان در خدمت رسانی به بیماران کرونایی از ایام شیوع گسترده این ویروس، مناسبت‌های سیاسی و اجتماعی بر هیچکس پوشیده نیست و بیانگر انقلابی بودن زنان فومنی است.