فرمانده سپاه فومن دغدغه اصلی انقلاب اسلامی را رفع مشکلات و موانع اقتصادی دانست و تصریح کرد: ساماندهی وضعیت اشتغال و ازدواج جوانان در اولویت اصلی قرار دارد.

به گزارش ندای گیلان از فومن،سرهنگ محسن جعفری در گفتگویی با اشاره به اینکه ۴۴ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی گذشته و طی این سال‌ها این انقلاب با فراز و نشیب‌های فراوانی رو به رو شده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی آبستن حوادث گوناگونی بوده که در تاریخ ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرآغاز همه اتفاقات مثبتی بود که باید در داخل ایران رقم می‌خورد، افزود: این انقلاب به الگویی برای جنبش‌های آزادی خواه منطقه تبدیل شده است.

استمرار انقلاب اسلامی به الگویی تأثیر گذار در جهان تبدیل شده است

وی انقلاب اسلامی را به عنوان یک الگوی قوی برای جنبش‌های تحول خواهانه در اروپا و آمریکا دانست و گفت: استمرار انقلاب اسلامی به الگویی تأثیر گذار در جهان تبدیل شده است.

سرهنگ جعفری با تاکید بر اینکه پس از گذار از دوران تحقق انقلاب، حفظ این انقلاب به امری مهم تبدیل گشته است، اظهار داشت: جهان می‌خواست شاهد این باشد که عمر جمهوری اسلامی و این انقلاب چگونه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فقط ایام گرامیداشت انقلاب اسلامی نبوده بلکه تاکید بر استمرار انقلاب است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی محصول تحقق انقلاب ناب فاطمی و فرهنگ عاشورای حسینی است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن تاکید کرد: استقلال طلبی، استکبارستیزی، عدالت اجتماعی و تکریم ارزش‌های والای انسانی از خصوصیات بارز انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه شعار «زن، زندگی، آزادی» شعار اصلی تحقق یافته در انقلاب اسلامی است، ادامه داد: کشورهای دروغ گویی همچون عربستان برخلاف این شعار در طول تاریخ عمل کرده‌اند.

جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالاری

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران محدود به یک گروه خاص نبوده است، اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب از این تغییر به عنوان انقلاب پابرهنگان یاد کرده است.

وی با اشاره اینکه یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی اجرایی کردن قوانین اسلامی و ایمان به خداوند بوده است، افزود: این انقلاب در مقابله با استکبار ستیزی گام‌های مؤثری برداشته است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه سیستم طاغوتی پهلوی جزئی از خاک کشور را به کشورهای بیگانه واگذار کرده است، گفت: جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالاری است که در دفاع از خاک این کشور استوار مانده است.

وی با بیان اینکه رژیم شاهنشاهی استقلال سیاسی خود را تقدیم کشورهای امریکایی و اروپایی کرده بود، اظهار داشت: این کشورها پس از انقلاب تمام تلاش خود را در جهت زیر سوال بردن جمهوری اسلامی و خراب کاری به کار بسته‌اند.

سرهنگ جعفری با تاکید بر اینکه استقلال سیاسی ما در مقابل استکبار جهانی ثابت شده است، افزود: ایران قوی محصول همدلی و وحدت در بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی دغدغه اصلی انقلاب اسلامی را رفع مشکلات و موانع اقتصادی دانست و تصریح کرد: ساماندهی وضعیت اشتغال و ازدواج جوانان در اولویت اصلی قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه انقلاب اسلامی در بخش‌های نظامی، ورزشی، عمرانی، خدماتی پیشرفت‌های چشم گیری داشته است، گفت: چالش‌ها و فتنه‌های زیادی پیش روی انقلاب اسلامی طی این چهل و چهار سال قرار گرفت که همگی خنثی شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی چهار گام را طی کرده و اکنون در مرحله آخر است، گفت: در آخرین گام اجرای این تمدن دشمنان شیوه‌های جدیدی را به کار بسته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: دشمنان نظام با جنگ ترکیبی و شناختی با استفاده از رسانه‌ها به دنبال بزرگ نمایی مشکلات هستند و تمایل به تجزیه ایران اسلامی هستند که این آرزوی خود را به گور خواهند برد.