فرمانده سپاه فومن گفت: در راستای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی بیش از ۱۵ هزار جوجه یک روزه بین اقشار مختلف فومن توزیع شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نشان می‌داد، یک دستگاه کامیون در حال تخلیه جوجه‌‌های یک‌روزه زنده در گودالی بزرگ است و سپس روی آن را ‌با خاک می‌پوشاندند، درواقع جوجه‌کُشی می‌کند.

که در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فومن در حرکتی ارزنده و برای نشان دادن اعتراض خود به این موضوع اقدام به توزیع جوجه‌های یک روزه بین اقشار مختلف مردم فومن کرده است که برای اطلاعات بیشتر با فرمانده سپاه این شهرستان به گفت‌وگو پرداخته‌ایم.

«محسن جعفری» اظهار کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی، سپاه این شهرستان با همکاری بسیج کشاورزی استان، اقدام به توزیع جوجه بین شهروندان این شهرستان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: در این راستا سپاه شهرستان تعداد ۱۵ هزار قطعه جوجه یک روزه در بین شهروندان این شهرستان توزیع کرده است.

وی، هدف از این طرح را افزایش درآمد اقشار مختلف مردم در مسیر تولید و رسیدن به خودکفایی در سطح خانواده دانست و گفت: به نظر من توجیه منطقی و شرعی در اینکه جوجه یک روزه معدوم شود، وجود ندارد.

جعفری تصریح کرد: اگر مقرر شد جوجه یک روزه‌ای  سمت معدوم‌سازی برود حتماً ورود پیدا می کنیم تا آنجا که به دست مردم روستاها برسد و چقدر مردم روستا نیاز به این کار دارند و بسیار خوب از آنها  نگهداری می‌کنند و این امر به معیشت خانواده‌ها هم کمک می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن خاطرنشان کرد: سپاه شهرستان فومن این امادگی را دارد جوجه‌های یک روزه‌ای که مازاد بر نیاز باشند را بین مردم روستاها تقسیم و به معیشت مردم کمک کند.