در سالروزمیلاد حضرت فاطمه معصومه (س) ، کامران زاده مدیر عامل ستاد دیه زندانیان استان گیلان در رأس هیأتی با حضور در زندان مرکزی لاهیجان با 75 نفر از مددجویان جرایم غیر عمد این شهرستان دیدارو گفتگوکرد.

ندای گیلان: به گزارش روابط عمومی اداره زندان لاهیجان ، در این دیدار مرادی رئیس زندان مرکزی لاهیجان ، حضور پر خیر و برکت مدیر عامل ستاد دیه استان را در این روز مبارک به فال نیک گرفته و آرزو کرد که شاهد آزادی تمامی زندانیان جرایم غیر عمد با همت ایشان و ستاد دیه استان و کشور باشد .
کامران زاده مدیر عامل ستاد دیه زندانیان استان گیلان نیز در جمع 75 نفر از مددجویان جرایم غیر عمد عنوان داشت : تمامی کسانی که تنها به جرم غیر عمد در زندان هستند می توانند از کمک های ستاد دیه بهره مند شوند
وی عنوان داشت : ستاد دیه یک نهاد غیر دولتی است که از خیرین کمکهایی را جمع آوری نموده و پس از بررسی پروند های مددجویان جرایم غیر عمد موجبات آزادی آنان را فراهم می نماید .
ایشان تأکید نمود مددجویان بمنظور بهره مندی بیشتر از خدمات ستاد دیه تنها به کمک های این ستاد نباید اکتفا نمایند بلکه خودشان نیز باید همت نموده و مقداری از بدهکاری خود را پرداخت نمایند .
در ادامه ایشان با حضور در جمع مددجویان نسوان با اشاره به میلاد با سعادت حضرت معصومه و روز دختر عنوان داشت : شما باید با توسل به اهل بیت و مخصوصاً حضرت فاطمه معصومه ( س) و با توجه به اینکه این دهه ، دهه کرامت نیز نامیده شده و میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا ( ع) هشتمین امام ما شیعیان و خورشید طوس نیز مصادف این ایام است ، خواستار بازگشت سعادتمندانه به زندگی باشید .