رئیس ستاد دیه گیلان با اعلام آزادی 12 زندانی زن به کمک خیرین در گیلان و آماده شدن مقدمات برای آزادی 12 زن دیگر از زندانی بودن 25نفر زندانی زن دیگر با جرایم مالی در گیلان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،علیرضا یزدانی با بیان اینکه 12زندانی زن استان امسال آزاد و به آغوش خانواده برگشتند، افزود: این  زندانیان با پرداخت یک میلیارد تومان از طریق کمک های مردمی، آزاد شدند.

وی با بیان این که حکم آزادی 12زندانی زن دیگر نیز بزودی صادر می شود اضافه کرد: این زندانیان هم اکنون با مرخصی بیرون از زندان هستند که پس از اقدامات قانونی حکم آزادی دائم آنها بزودی صادر می شود.

رئیس ستاد دیه گیلان با اشاره به زندانی بودن 25نفر زندانی زن دیگر با جرایم مالی در گیلان ابراز امیدواری کرد که با کمک مسئولان و نیکوکاران و برپایی جشن های گلریزان در ماه مبارک رمضان این زندانیان به کانون خانواده برگردند.

یزدانی با بیان این که سال گذشته 375زندانی جرائم غیرعمد در گیلان از زندان آزاد شدند گفت: قرار است بزودی شماره حساب ستاد دیه استان به ادارات استان اعلام شوند تا کارمندان در صورت تمایل و اعلام رضایت مبلغی از حقوقشان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به این حساب واریز شود.