مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان گفت: ۱۰۰ فقره وام اشتغال با میزان اشتغال‌زایی ۱۵۰ فرصت شغلی و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

ندای گیلان :علیرضا محمدی ، به مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: 317 واحد مسکونی مددجویان این نهاد همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه از این تعداد مسکن مددجویی، 192 واحد روستایی و مابقی مسکن شهری در قالب مسکن مهر است افزود: برای این تعداد مسکن مددجویی 93 ملیارد تومان هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با اشاره به اینکه 100 فقره وام اشتغال با میزان اشتغال‌زایی 150فرصت شغلی در هفته دولت امسال در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد گفت: این میزان وام با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از منابع بانکی و داخلی امداد تهیه شده است.
محمدی با اشاره به اهدای 50 فقره جهیزیه به نو عروسان از محل کمک‌های مردمی و خیرین در هفته دولت خاطرنشان کرد: دو پروژه عمرانی نیز در این هفته مورد توجه قرار گرفت.
وی با اشاره به افتتاح ساختمان اداری بند کیاشهر با اعتباری بالغ بر 140 میلیون تومان تصریح کرد: کانون فرهنگ و هنری در املش تجهیز شد که امروز با اعتبار 150 میلیون تومان افتتاح می‌شود./تسنیم