کاظم دلخوش، درباره شعری که در صحن خواند،‌ اظهار کرد: ما همه جا شعر می خوانیم و قصد مزاح است. کسی هم به من اعتراضی نکرده است.

به گزارش ندای گیلان،صبح امروز در جریان نشست علنی مجلس شورای اسلامی که با نطق پیش از دستور لاریجانی در مورد گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی همراه بود،دلخوش که مثل همیشه اظهاراتش با چند بیت شعر همراه است شعری را خواند که در طی چند ساعت به جریان سازی بزرگ علیه او تبدیل شد.

اما ماجرا چه بود؟

امروز در صحن علنی مجلس کاظم دلخوش از سخنان اول وقت لاریجانی، رئیس مجلس در محکومیت شورای امنیت تشکر کرد و شعری در این باره خواند. او گفت: «هر کس که با ریاست رئیس بدبین است/ درمان و علاجش شهر همین آقای داوود محمدی است»

بسیاری از رسانه ها با مخاطب قرار دادن مردم قزوین تلاش کردند که شعر نماینده ی صومعه سرا را توهین از پیش طراحی شده به قومیت ها جلوه دهند.

شیطنت رسانه ای که با دامن زدن به ماجرا باعث واکنش نماینده ی قزوین هم شد.

کاظم دلخوش، درباره شعری که در صحن خواند،‌به خبر آنلاین گفت: ما همه جا شعر می خوانیم و قصد مزاح است. کسی هم به من اعتراضی نکرده است.

وی افزود: اصلا منظور من داوود محمدی نماینده قزوین نبود، منظورم دوستم در گیلان خودمان بود.

اما فارغ از مسائلی که در شبکه های اجتماعی مطرح می شود و در تیترهای ریز و درشت برخی از رسانه ها دیده می شود،یقینا دلخوش قصد توهین قومیتی را نداشته زیرا خود او یک شهرستانی و از قوم گیل است.

به هر حال یقینا وی در روز های آینده به این جریان سازی های رسانه ای پاسخ خواهد.