مردم لاهیجان با شركت در راهپيمايي اين روز، با مشتهاي گره كرده تنفر خود را از سرسخت ترين دشمنان خدا «آمريكا و اسرائيل» به‌عنوان تكميل عبوديت پروردگار در ماه مهماني خدا اظهار كنند

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان،شهردار لاهيجان در گفتگو یی ،از مردم شهيدپرور و غيوراين شهر براي شركت در راهپيمايي روز قدس دعوت كرد.

سعيدآگشته ضمن حمايت از مسلمانان ستم‌ديده فلسطين و دعوت از مردم براي حضور در راهپيمايي روز قدس و خواستار حضور پرشور آنان در اين راهپيمايي شد.

وی افزود: استكبار جهاني در راستاي هدف شيطاني خود در براندازي اسلام، با كمك اسرائيل ناپاك، جبهه اسلام ستيزي را به‌وجود آورد و در اجراي اين نيت ابليسي بيش از هفتاد سال است از هيچ جنايت ضد انساني كوتاهي نكرده است.

آگشته بیان داشت:ملت مظلوم فلسطين در صف مقدم مورد انواع مظالم و نابكاري‌ها قرار گرفته‌اند و قبله اول مسلمين، قدس شريف هدف انواع اهانت ها و قداست زدايي‌ها واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه،آخرين جمعه ماه مبارك رمضان كه به فرمان تاريخي حضرت امام خميني (ره) روز قدس نامگذاري شده است خاطر نشان کرد: زمان تشكيل يك جبهه جهاني اسلام در مبارزه با استكبار و صهيونيست است.

این مقام مسئول،ضمن دعوت از مردم شهيد پرور و غيور لاهیجان خواستار شد:مردم لاهیجان با شركت در راهپيمايي اين روز، با مشتهاي گره كرده تنفر خود را از سرسخت ترين دشمنان خدا «آمريكا و اسرائيل» به‌عنوان تكميل عبوديت پروردگار در ماه مهماني خدا اظهار كنند.