فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارقان منزل و ساختمان‌های نیمه‌کاره با اعتراف به 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ حمید محمدی‌نسب در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه‌کاره در نقاط مختلف شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات لازم و تعقیب سر نخ‌ها و تجزیه و تحلیل شیوه و شگردهای سرقت‌های انجام شده موفق به شناسایی 2 سارق شدند افزود: ماموران با پیگیری‌های مداوم مخفیگاه سارقان را شناسایی و تحت کنترل ویژه قرار داده و طی هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان در شهر آستانه‌اشرفیه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
وی با بیان اینکه متهمان در بررسی فنی پلیس به 8 فقره سرقت از منازل مردم و ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهرستان اعتراف کردند خاطرنشان کرد: سارقان اموال سرقتی را برای خرید موادمخدر در یکی از شهرهای همجوار به فروش رسانده بودند که شناسایی و دستگیری مالخر نیز در دست بررسی است.

دستگیری سارقان منازل در آستانه اشرفیه

دستگیری سارقان منازل در آستانه اشرفیه

سرهنگ محمدی‌نسب با بیان اینکه متهمان 25 و 37 ساله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند از شهروندان خواست، ضمن جدی گرفتن هشدارهای پلیسی در رابطه با پیشگیری از سرقت و رعایت نکات ایمنی، هرگونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.