شهدی نژاد خاطرنشان کرد: بیمارستان رسول اکرم(ص) رتبه خوبی در زمینه کیفیت خدمات ارائه شده در کشور دارد و هتلینگ بیمارستان دولتی تامین اجتماعی بالاتر از بیمارستان های خصوصی استان است

به گزارش ندای گیلان،دکتر محمد حسین شهدی نژاد در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه حوزه درمان گفت: در حال حاضر مدیریت درمان گیلان در بخش درمان مستقیم 13 مرکز درمانی دارد و یک بیمارستان و 2 پلی کلینیک تخصصی و 6 درمانگاه تخصصی و 3 درمانگاه عمومی و 1 کیلینیک مستقل دندانپزشکی است.

وی ادامه داد: در سال گذشته 30 هزارو 500 نفر مراجعه کننده داشته ایم که 17 هزار نفر در بیمارستان بستری و 9 هزارو 200 جراحی صورت گرفته که خوشبختانه آمار رضایت مندی بیماران 96 درصد بوده است.

شهدی نژاد خاطرنشان کرد: بیمارستان رسول اکرم(ص) رتبه خوبی در زمینه کیفیت خدمات ارائه شده در کشور دارد و هتلینگ بیمارستان دولتی تامین اجتماعی بالاتر از بیمارستان های خصوصی استان است و بهترین MIR کشور را خریداری کرده ایم و مجهزترین سی تی اسکن را داریم و از نظر پزشکان نیز منتخبی از بهترین و متخصص ترین را در این بیمارستان گرد هم آورده ایم.

وی تاکید کرد:در این بیمارستان پزشک بیهوشی،زنان و جراحی عمومی مقیم همیشه حضور دارد و تلاش داریم تعداد این پزشکان را افزایش دهیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خاطرنشان کرد:طرح حذف دفترچه تامین اجتماعی در مراکز ملکی به در استان گیلان برای اولین بار در کشور به صورت پایلوت انجام شد و قطعا با این شیوه می توان از مشکلات بسیاری از جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی در مواقع مراجعه حضوری کم کرد.

وی ضمن قدردانی از همکاران خود اظهار کرد: حضور ،همراهی و هم دلی شده باعث شده است استان که بیمارستان تامین اجتماعی گیلان در بسیاری از شاخص های درمانی رتبه برتر کشور را کسب کند.