تیمور پورحیدری رسماً سکاندار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، تیمور پورحیدری در مراسم معارفه، با گرامیداشت خون پاک شهداء و آرزوی صحت و سلامتی برای حضرت امام خامنه‌ای و آرزوی موفقیت برای خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز روز بزرگداشت شهدا است و روز بسیار عزیزی می باشد و این توفیق را برای خودم می‌دانم که در این روز ورود کردن به استان گیلان و من خواهش می‌کنم به حرمت روز شهدا، بیعت مجددی امروز با خون شهدا داشته باشیم زیرا هر چه داریم از خون شهدا است .

پورحیدری افزود: در واقع ما به استان امده ایم تا بدهی خود به شهدا را پرداخت کنیم .

وی اظهار داشت: خیلی ممنون و متشکرم و خیرمقدم عرض می‌کنم خدمت همه بزرگواران از جمله دکتر جنابی مشاور وزیر، فرزام صفت معاون استاندار ، دکتر صادقی ریاست محترم سازمان استان تهران .

مدیرکل سابق صنعت، معدن وتجارت ادامه داد:امروز روز بسیار بزرگی است در ارتباط با صحبت‌هایی که آقای دلق‌پوش کردند باتوجه به اینکه ایشان نماینده مجلس بودند امروز صحبت‌های حماسی و ارزشمندی را داشتند .ایشان زحمت‌های بسیار زیادی در حوزه صنعت معدن و تجارت استان کشیدند.

پورحیدی اضافه کرد:دکتر دلق پوش با همه چالش‌ها و دشواری‌های پیش رو با وضعیت موجود توانستند با آمارها یی که ارائه نمودند نشان دهنده این بود که گام‌های مؤثری در حوزه صنعت، معدن و تجارت متقبل شده اند .

وی اذعان داشت:ما مشکلات متعددی در حوزه صنعت و معدن و تجارت داریم که امروز صبح جلسه‌ای با آقای استاندار داشتم خدمت ایشان عرض نمودم .جا دارد از حسن اعتماد استاندارمحترم، دکتر فاطمی امین و دکتر جنابی تشکر و قدر دانی داشته باشم. امیدوارم بتوانم گام‌های مؤثری در حوزه صنعت و معدن و تجارت بردارم.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان گیلان تصریح کرد: اینجانب تعصب خاصی به استان دارم و خودم را سرباز انقلاب و رهبری می‌دانم و مطمئن باشید یک نیروی کاملاً عملیاتی هستم و از همین امروز کار را شروع خواهم نمود و با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های موجود در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان حتما در یک همایش این‌چنینی کارنامه‌ای درخشان خود را که به کمک همکاران اتفاق خواهد افتاد ارائه می نماییم.