رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه راه اندازی معدن سنگرود یکی از برنامه های اصلی صمت بود، گفت: بسیاری از افراد در صدد بودند که راه اندازی مجدد معدن در این دولت رقم نخورد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، تیمور پورحیدری در نشست با جمعی از اعضای تشکل بسیج دانشجویی و انجمن مطالبه گران گیلان اظهار کرد: از مطالبه گری و ایده‌های نوین دانشجویان در حوزه تولید و تجارت استفاده می‌کنیم.

پورحیدری با بیان اینکه خود را بدون عیب و نقص نمی‌دانیم و از مطالبه گری در حوزه تولید و تجارت استقبال می‌کنیم، افزود: بنده و همکارانم از بیان انتقادات و گزارش هرگونه عیب و نقص در جهت بهبود عملکرد این اداره کل استقبال می‌کنیم.

وی در خصوص نظارت بر بازار در ایام پیشرو گفت: ما در مجموعه صمت استان با تمام توان و نیروهای انسانی با حضور میدانی در تلاش هستیم تا به بهترین نحو بازار را کنترل کنیم.

پورحیدری به فعالیت ۳۵۰ واحد صنایع معدنی در استان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به نیاز استان به تولیدات معدنی و محدودیت‌های اقلیمی و زیست محیطی، در این استان معادن زیادی نمی‌توانند فعالیت کنند.

وی در خصوص معدن سنگرود تشریح کرد: این معدن پس از زلزله سال ۶۹ به دلایل مختلف از جمله کمبود ذخایر و عدم توانایی شرکت بهره بردار قبلی غیر فعال شده بود و در سال ۹۳ نهایتاً به شرکت تهیه تولید مواد معدنی ایران واگذار شد و بیش از هشت سال غیر فعال بود.

رئیس سازمان صمت با بیان اینکه راه اندازی معدن سنگرود یکی از برنامه‌های اصلی سازمان بود، اظهار کرد: بسیاری از افراد در صدد این بودند که راه اندازی مجدد معدن در این دولت رقم نخورد.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذار از طریق مزایده و با سیر مراحل کاملاً قانونی انتخاب شده است، ادامه داد: قطعاً ما به عنوان یک نهاد بالا دستی و ناظر، بر تمام فعالیت‌های آن نظارت خواهیم کرد و اجازه هیچ‌گونه سو استفاده از این معدن را نمی‌دهیم.