فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدام ارزشمند بسیج اصناف در تهیه جهیزیه برای ۲۵ نوعروس نیازمند، گفت: همچنین از ابتدای آغاز طرح مواسات و همدلی به فرمان رهبر معظم انقلاب، ۴۶ زندانی گیلانی جرایم غیر عمد به همت خیرین و بسیج حقوقدانان آزاد شدند.

به گزارش ندای گیلان، سردار «محمد عبدالله پور» در رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت دهه فجر که  در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر، پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر گیلان و اقشار مختلف بسیج کار ماندگاری را رقم زدند، اظهار کرد: در این دهه، طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه برای مستضعفین و آسیب دیدگان کرونا در حال انجام است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به تحویل یکصد واحد مسکن مددجویان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر گیلان اشاره کرد و افزود: این اقدام در قالب طرح ۷۴۱ واحدی سراسری در این زمینه است.

وی از توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آسیب دیده کرونا خبر داد و گفت: این بسته‌ها علاوه بر رشت، در دیگر شهرستان‌های گیلان نیز به همت نیروهای بسیجی توزیع می‌شود.

عبدالله‌پور با اشاره به اقدام ارزشمند بسیج با همکاری اصناف در تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، خاطرنشان کرد: در قالب این طرح، ۲۵ سری جهیزیه آماده شده که امروز به نیازمندان مورد نظر تحویل داده می‎‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: اصناف استان گیلان نیز ۲۲ قلم وسایل منزل برای ۲۲ خانوار نیازمندان که در طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی شناسایی شده‌اند، تهیه کرده‌اند که در قالب طرح مواسات اهدا می‌شود.

وی به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد استان گیلان اشاره و تاکید کرد: از ابتدای تاکید مقام معظم رهبری بر مواسات و همدلی، بسیج حقوقدانان سپاه قدس گیلان، ۴۶ زندانی را با کمک خیرین، ستاد دیه و سازمان زندان‌ها، آزاد کرده است.

عبدالله‌پور اظهار کرد: امروز نیز، هشت نفر از این ۴۶ نفر آزاد شدند و به آغوش خانواده‌های خود برگشتند.

شبستان