ثابت قدم از تعریض جاده لاکان تا پایان سال خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم مسیرهای پرترافیک را کاهش دهیم و ترددی را در میدان گیل ایجاد کنیم تا ترافیک میدان گاز کمتر شود.

سیدمحمدعلی ثابت قدم  در مراسم افتتاح پارک شهرک فومن شیمی و پارس شهاب در رشت اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم فرزندان خوبی را برای نسل آتی پرورش دهیم و امیدواریم مشکلاتی را که ما داشتیم آنها نداشته باشند.

وی با بیان اینکه امیدواریم کیفیت زندگی نسل آینده بهتر از ما باشد اظهار کرد: دستیابی به این هدف در مسیر انقلاب اسلامی دنبال می‌شود.

شهردار رشت تصریح کرد: خوشحالیم در راستای اهداف مدیریت شهری مبنی بر ایجاد فضای عمومی از جمله فضای سبز هفدهمین پارک را در سال 95 افتتاح می‌کنیم.

ثابت قدم توسعه فضای عمومی با اولویت مناطق کم برخوردار را از مصوبات شورای شهر رشت عنوان کرد و گفت: عدم وجود فضای عمومی باعث افزایش ترافیک در سطح شهر و افزایش هزینه خواهد شد.

وی از تعریض جاده لاکان تا پایان سال خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم مسیرهای پرترافیک را کاهش دهیم و ترددی را در میدان گیل ایجاد کنیم تا ترافیک میدان گاز کمتر شود.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض و مشارکت اجتماعی آنان کمک می‌کند که کمتر ضوابط شهرسازی را زیرپا بگذاریم و بیشتر در راستای ایجاد درآمد پایدار قدم برداریم.

شهردار منطقه 5 رشت نیز در این مراسم اظهار داشت: خوشحالیم توانستیم به وعده‌ای که دادیم عمل کنیم و کارهایی که در دوران من انجام شد جزء وظایف ذاتی من بود.

وی با بیان اینکه بابت کم کاری‌های انجام شده عذرخواهی می‌کنم عنوان کرد: دوران مدیریتم با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود و بی‌مهری‌های زیادی را از خیلی افراد به ظاهر دوست دیدم.

عبداللهی با بیان اینکه در پشت پرده مسائلی وجود داشت بیان کرد: در حاشیه شهر پیرو دستورات ایشان اقدامات لازم را پیگیری می‌کنیم.