در سومین روز از دهه فجر هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان با حضور استاندار گیلان و مدیرکل میراث فرهنگی این استان افتتاح شد.

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان،صبح امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان با حضور مصطفی سالاری استاندار گیلان،حجت شعبانپور معاون عمرانی استانداری،رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی ،امام جمعه لاهیجان و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

این واحد گردشگری با زیربنای900متر در 5طبقه بنا شده و با حجم سرمایه گذاری25میلیارد ریال زمینه اقامت گردشگران بسیاری را فراهم کرده  است.

36تخت و 80صندلی در این هتل آپارتمان جانمایی شده که با این ویژگی ها زمینه اشتغال برای بیش از10نفر محقق شد.

رضا علیزاده مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در مراسم افتتاحیه این واحد اقامتی با بیان اینکه توسعه پایدار و رونق اقتصادی با حضور گردشگران محقق می شود افتتاح هتل آپارتمان تعطیلات را گامی در جهت رسیدن به پویایی همه جانبه در بخش لاهیجان عنوان کرد.

وی تصریح  کرد:در سالهای اخیر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توجه به گردشگری پایدار را به عنوان هدف دنبال نموده تا پتانسیل موجود در حوزه گردشگری با همت سرمایه گذاران بخش خصوصی و مساعدت دستگاههای دولتی به بالندگی برسد.

این مسئول با اشاره به ظرفیتهای شهرستان لاهیجان در جذب گردشگران اذعان نمود: جلوه های طبیعی،تاریخی،صنایع دستی و هنرهای سنتی این شهرستان نشان از غنای فرهنگی مردمان این منطقه دارد؛لذا تلاش برای معرفی این داشته های ارزشمند گامی در مسیر اعتلای صنعت گردشگری قلمداد می شود.