فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران گیلانی در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک گفت: برای حل مشکل قهرمانان المپیکی در گیلان، کمیته‌ای متشکل از برخی ادارات کل تشکیل و به زودی تمامی این مشکلات برطرف خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار محمد عبدالله پور در دیدار با جمعی از ورزشکاران و قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی استان گیلان، با بیان اینکه قهرمانان ورزشی در کشور پیام‌آور شادی و عزت برای ملت هستند، اظهار کرد: در کشور قهرمانان بسیار زیادی وجود دارد که هرکدام پیام‌آور شادی، عزت، امید، نشاط و ایستادگی برای جوانان هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های استکبار به منظور تزریق ناامیدی و نشاط در جامعه، گفت: برخی از دستگاه‌ها و کشورهای بیگانه در تلاش به منظور سلب امید و نشاط در جامعه به ویژه در بین جوانان هستند ولی این ورزشکاران با تلاش شبانه‌روزی خود پیام امید را به کل جامعه تزریق می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه نشان دادن صادقانه قهرمانی‌های ورزشکاران توسط مسئولان بیان کرد: کسب افتخار و برافراشته کردن پرچم افتخار در آوردگاه‌های بین‌المللی و فتح قله‌های قهرمانی نشان‌دهنده عزم، اراده و قهرمانی و تلاش برای امیدآفرینی در جامعه است.

عبدالله پور، نامگذاری کاروان ایران در پارالمپیک مزید به نام شهید حاج قاسم سلیمانی را کاری بسیار ارزشمند و قابل‌ستایش دانست و تصریح کرد: ورزشکاران الگوهای جامعه به ویژه در قشر جوان هستند به این منظور باید علاوه بر توجه به ورزش قهرمانی به بعد معنوی و احیا ارزش‌های اسلامی نهایت تلاش خود را انجام دهند که خوشبختانه تاکنون این‌چنین بوده است.

وی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران گیلانی در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک گفت: گیلان همواره قهرمانان بسیار ارزشمندی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف ازجمله ورزش تقدیم کرده و این امر در طول سالیان مختلف ادامه‌دار بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت بسیار زیاد گیلان در عرصه ورزش قهرمانی افزود: به گواه آمار سهم ورزشکاران گیلانی در همه دوره‌های بازی‌های المپیک، آسیایی و پاراآسیایی بسیار خوب بوده است.

وی با به حق دانستن دغدغه ورزشکاران المپیکی گیلان، قول برطرف کردن تمامی این مشکلات را داد و بیان کرد: ورزشکار برای کسب عناوین قهرمانی تمام تمرکز خود را باید معطوف به آوردگاه جهانی و المپیک کند لذا برای حل مشکل قهرمانان المپیکی در گیلان، کمیته‌ای متشکل از برخی ادارات کل تشکیل و به زودی تمامی این مشکلات برطرف خواهد شد.