رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی اجرای موازین الهی است، گفت: نیروی انتظامی با هیچ کس برخورد نمی کند چون وظیفه اش برخورد کردن نیست.

خرآنلاین نوشت:

حجت‌الاسلام هادی شکری با اشاره به وظایف عقیدتی سیاسی در فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار کرد: واحد عقیدتی سیاسی باید یک فضای مبتنی بر مسائل دینی و ارزشی در قالب کلاسهای فرهنگی، دینی، مذهبی ازجمله آموزش قرآن مجید، تفسیر قرآن، کلاسهای هدایت سیاسی، کلاس اخلاق کاربردی و… در بین کارکنان نیروی انتظامی فراهم کند.

وی با بیان اینکه پرسنل پلیس می دانند که با مردم باید رفتار اسلامی و انسانی داشته باشند، تصریح کرد: مردم در 8 سال دفاع مقدس در مقابل همه دشمنان ایستادند، امام راحل (ره) نیز به این مردم می بالید و همین طور مقام معظم رهبری از این مردم بسیار راضی است و انصافا ما بعد از توکل به خدای متعال همه پشتیبانی مان اینکه در مقابل طاقوت و آمریکا می ایستسم همین مردم هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی اجرای موازین الهی است، گفت: نیروی انتظامی با هیچ کس برخورد نمی کند چون وظیفه اش برخورد کردن نیست. بعضی از صنوف و افراد که تعدادشان کم است از اجرای موازین الهی می ترسند انگار از احکام دینی فرار می کنند، اینگونه افراد باید خودشان را اصلاح کنند. اگر اینگونه افراد خودشان را درست کنند همه چیز حل می شود.

شکری با بیان اینکه عقیدتی سیاسی به صورت مستقیم با تالار یا اماکن عمومی ارتباط ندارد، خاطر نشان کرد:  از دیگر وظایف عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان نظارت برعملکرد کارکنان است .اینکه کارکنان ما در حال انجام وظیفه آیا موازین الهی را رعایت می کنند یا نه .چه کسی باید بر این موارد نظارت کند؟نیرویی که این همه قدرت دارد  مثل مویرگ سراسر روستاها ، شهرها و جاده ها و در همه جا حضور دارد ،چه کسی باید بر آنها نظارت کند که آیا عملکردشان مکتبی است یا نه؟این وظیفه بر عهده عقیدتی سیاسی است.