شنیده ایم که: یکی از کاندیدا یک فیلم انتخاباتی برای خودش درست کرده و 22 روز جهت این کار ،فیلم برداری شده و مبلغ دو میلیون با گروه کارگردانی قرار داد بسته که البته یک میلون و دویست هزار تومان ان را پرداخت کرده و به جای بقیه پول گروه کارگردانی را نصیحت عرفانی نموده است. شنیده […]

شنیده ایم که: یکی از کاندیدا یک فیلم انتخاباتی برای خودش درست کرده و 22 روز جهت این کار ،فیلم برداری شده و مبلغ دو میلیون با گروه کارگردانی قرار داد بسته که البته یک میلون و دویست هزار تومان ان را پرداخت کرده و به جای بقیه پول گروه کارگردانی را نصیحت عرفانی نموده است.

شنیده ایم که: یکی از کاندیدا جهت دیدار یکی از هم شهری های رضوانشهری رفته بود که گویا ساعت کاری اون فرد تمام شده بود و کرکره را پایین کشیده و انتخابات رو بوسیده گذاشته کنار.

شنید ه ایم که: کارکنان چوکا این هفته دست به اعتراض زدندگویا چوکا با ازدیاد کارکنان رو بروشده .اینکه این  زیاد بودن کارکنان  از کجا حاصل شده  که الان به فکر تعدیل نیرو افتاده اند معلوم نیست. هنوز که 2000 نفر استخدام نشده اند در چوکا.

شنیده ایم که: برخی افراد اعتدالی با یکی از کاندیدای دانشگاهی به توافق رسیده اند و به انها اعلام شده فعلا این قضیه را علنی نکنند  و علی رغم میل شان سکوت اختیار کنند و در پشت صحنه به این کاندیدا کمک کنند تا اوج بگیرد.

شنیده ایم که: یکی از کاندیدا که بین آمدن و نیامدنش بحث است این هفته با حضور در منطقه اعلام حضور میکند تا به شایعات پایان دهد و درخواست یاری مردم  را نماید