هیات ورزشهای همگانی گیلان به مدد تلاشها و پیگیری ریاست محترم و همه اعضا و کمیته های متناظر خود توانست امروز در شرایط بحران کرونا دربین مردم درسراسر استان گیلان‌جایگاه قابل قبولی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ندای گیلان،هیات ورزشهای همگانی گیلان ، در طول مدت این بحران باتوجه به تعطیلی بسیاری از اماکن ورزشی وباشگاه ها پیرو برنامه های فدراسیون ورزشهای همگانی با طرح آوای ورزش درهمسایگی، پویش هشتک آماده باش، نذر ورزشی ، #توهم‌شروع کن و وقت ورزش با تولید ویدیو های متعدد و متنوع ورزشی برای بانوان ، آقایان و کودکان ، تولید محتواهای آموزشی در قالب ایفوگرافی و موشن گرافی و همچنین برگزاری همایش و جشنواره و همچنین برگزاری مسابقات و چالش های مجازی گام موثری در رسالت سلامت محوری جامعه ایفا نمود.

بطوریکه با بررسی درصفحات فضای مجازی ، رسانه ها و همچنین گفتگو و مصاحبه با اقشار مختلف در سطح جامعه بازخورد بسیار خوب توجه و احترام به مخاطبین قابل لمس و مشهود است.

افزایش روزانه تعداد فالورهای صفحه رسمی هیات همگانی گیلان در سنین واقشار مختلف ، انعکاس اخبار در رسانه های استان و نظر مثبت و استقبال شهروندان شاهدی بر همراهی و نگاه ویژه این هیات در طول مدت بحران کرونا به مردم و جامعه است.

ازاین حیث طی گزارشی به نظرات مختلف هم‌استانی های عزیز دراین زمینه
میپردازیم.

آرزو .ج ورزشکار رشته ورزشی پیلاتس است ، وی بعد شیوع کرونا باتوجه به تعطیلی تمرینات در سالن ورزش ، با دنبال کردن ویدئو های آموزشی پیج اینستاگرام هیات همگانی گیلان و کمیته های مربوطه به ورزش وفعالیت جسمانی روزانه خود ادامه میدهد.

علی .م کارمند
علی حدود ۲ماه است با دنبال کردن اخبار و فعالیت های این هیات با بسیاری از رشته های ورزشی هیات ورزشهای همگانی آشنایی پیدا کرده او قبلااز تعداد کمی از این رشته ها اطلاع داشت و تنوع رشته های ورزش های همگانی را دلیل بسیار خوبی برای جذابیت این ورزشها میداند.

رها .م
خبرنگار یکیاز پایگاه های خبری استان گیلان است رها با دنبال کردن اخبار مربوط به فعالیت های هیات ورزشهای همگانی در دوران کووید ۱۹، این هیات را یکی از هیات ها بسیار فعال و موثر در ارتقا نشاط و سلامت جامعه میداند.

فرشاد .ز دانشجوی جامعه شناسی
یکی از مولفه های موفقیت و جایگاه امروز هیات ورزشهای همگانی گیلان را در اهمیت دادن به مردم و سلامت و شادی جامعه معرفی میکند او پس از دیدن فیلم ها واخبار مربوط به جشنواره بادبادک بازی ، معتقد است باارزش گذاری و احترام به سلایق، نشاط و سلامت هم‌استانی های عزیز توسط هیات همگانی استان ، این هیات جایگاه ویژه ای در دل مردم جامعه بدست آورد و امیدوارم که مستدام باشد.

سید رضا.ح

ورزشهای مربوط به کودکان را یکی از بهترین برنامه های پیج هیات معرفی میکند و باتوجه به این دو فرزند خردسال دارد ، ورزشهای و بازی های مربوط به کودکان را در صفحات اجتماعی هیات همگانی گیلان دنبال میکند.

رضا .ر کارمند ساکن شهرستان لاهیجان

رضا طرح آوای ورزش در همسایگی را بسیار طرح نشاط آور و خانواده محوری ارزیابی میکند و با شرکت دراین طرح ورزش گروهی همراه باموسیقی را یکی از خدمات بسیار خوب ورزشهای همگانی در طول مدت کرونا و افسردگی بسیاری از مردم میداند.

لیلا .د از کسالت و بی حوصلگی دوران قرنطینه میگوید و با ورزشهای هیات همگانی گیلان به نوعی دراین دوران آشناشد و تنوع برنامه مخصوصا چالش هارا از نکات قوت این هیات میداند.

زهره‌.م
مادربزرگ مهربان و خوش برخوردی است.
او بعنوان یک سالمند از هیات ورزشهای همگانی استان توجه بیشتری به سالمندان را خواستار است و وقتی ازاو سوال شد شما با پیج این هیات آشنا هستید ، با لبخندی گفت : صفحات اجتماعی محدودیت سنی ندارند و من همه برنامه های اجتماعی را دنبال میکنم  و ازطریق یکی از دوستانم با صفحه هیات استان آشناشدم .

مهدی س. ورزشکار

مهدی هرروز بصورت فشرده ورزش میکند و معتقد است با ورزش و فعالیت جسمانی دربرابر خیلی از بیماری ها به نوعی ایمن وبیمه است.
از تشویق مردم به ورزش و ایجاد انگیزه به تحرک و پویایی در مردم را از برنامه های مثبت هیات ورزشهای همگانی دانست.

آسیه .ع

آسیه از بعد از مصاحبه تلویزونی رییس هیات ورزشهای همگانی استان با این‌هیات و عملکرد آن در دوران کرونا بیشتر آشنا شده و تنوع فعالیت همچنین
اهمیت دادن به تمامی قشرها و رده های سنی مختلف را از نقاط قوت این هیات برشمرد.

سهیل .ر دانشجو ساکن روستای زیباکنار

وی تنها راه دسترسی به برنامه های هیات ورزشهای همگانی گیلان را صفحه اینستاگرام معرفی میکند و استقبال از طرح آوای ورزشی درهمسایگی ، به برگزاری این طرح در روستاها اشاره میکند وی از پویش نذر ورزشی پاکسازی رودخانه اوشمک زیباکنار بعنوان بهترین برنامه این هیات نام برد.

فتانه .ر خانه دار ساکن شهرستان چابکسر

فتانه با شرکت در طرح آوای ورزش درهمسایگی با فعالیت های این هیات آشنا شده و دورانی که بعلت شیوع کرونا بسیاری از باشگاه ها تعطیل هستند به همراه ویدیو های آموزشی هیات همگانی استان ورزش و تمرین روزانه دارد.۰

در خاتمه
مژگان.ش
از اهالی برجسته رسانه استان ، تنوع فعالیت ها ، احترام به مخاطب ، تولید انواع و اقسام ویدئو ها و گزارشات فرهنگی و اجتماعی ، انعکاس این اخبار دررسانه های مطرح استان وهمچنین نظم و انظباط مجموعه هیات همگانی استان را از نقاط بسیار مثبت وحائز اهمیت جایگاه امروز هیات ورزشهای همگانی گیلان برشمرد.

باتوجه به نگاه اجمالی به نظرات عزیزانی که دراین گزارش همراهی کردندیکی از مهمترین نکات برجسته در جایگاه امروز هیات ورزشهای همگانی گیلان در بین هم‌ استانی عزیز احترام ویژه به مخاطبین در همه زمینه ها است.

هیات ورزشهای همگانی گیلان به مدد تلاشها و پیگیری ریاست محترم و همه اعضا و کمیته های متناظر خود توانست امروز در شرایط بحران کرونا دربین مردم درسراسر استان گیلان‌جایگاه قابل قبولی را به خود اختصاص دهد.
شایان ذکر است که این برنامه ها و فعالیت ها در تمام طول مدت بحران کویید ۱۹ با تمام توان و پتانسیل هیات همچنان در خدمت هم استانی های عزیز درجای جای گیلان زیبا خواهد بود.

 

گزارش از: نوشین میربلوک-خبرنگار و مدیر روابط عمومی هیات ورزش های همگانی گیلان

  • نویسنده : نوشین میربلوک