سازمان بسیج ورزشکاران کشور و افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی کشور از علیرضا زهری رییس هیات ورزشهای همگانی استان گیلان به دلیل درخشش هیات متبوع وی در دوران پاندمی کرونا تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی استان گیلان به ندای گیلان،سازمان بسیج ورزشکاران کشور و افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی از زحمات بی دریغ و خالصانه علیرضا زهری ، رییس هیات ورزشهای همگانی استان گیلان درطول پاندمی کووید ۱۹ تجلیل و تقدیر بعمل آوردند.

در قسمتی از این متن آمده است:

اینک در لبیک به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خلق حماسه ماندگار و ارزشمند کمک مومنانه به هموطنان آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا ، فرهنگ پهلوانی را در قالبی جدید به منصه ظهور و بروز گذاشته و همچون همیشه یاری گر نیازمندان و مردمان جامعه، این ولی نعمتان و صاحبان اصلی نظام و انقلاب بودید ، فرصت را به بهانه هفته بسیج مغتنم شمرده و از جناب عالی کمال تقدیر و تشکر رامی نماییم.

امید است در سایه عنایات الهی و ادعیه زاکیه حضرت ولی (عصر عج) با تفکر بسیجی و مدیریت جهادی بتوان بیشتر از گذشته شاهد گسترش منش پهلوانی در جامعه بزرگ ورزش همگانی استان گیلان باشیم.