فرمانده انتظامی فومن از دستگیری ۲ برادر اراذل و اوباش که با سلاح سرد باعث مصدومیت یک نفر شده بودند، طی یک عملیات غافلگیرانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از فومن،فرمانده انتظامی فومن از دستگیری ۲ برادر اراذل و اوباش که با سلاح سرد باعث مصدومیت یک نفر شده بودند، طی یک عملیات غافلگیرانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای برقرای نظم و امنیت، اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فومن در پی دریافت گزارش فردی مبنی بر اینکه ۲ نفر با سلاح سرد با وی درگیر و او را از ناحیه دست مصدوم کرده‌اند، بررسی موضوع را در دستور کار قرار داده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن با بیان اینکه پس تحقیقات صورت گرفته و تایید این خبر با اشرافیت اطلاعاتی، متهمان این پرونده را که جزء اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند، شناسایی کردند، افزود: دستور قضایی مبنی بر دستگیری این افراد صادر شد.

این مقام انتظامی از دستگیری اراذل و اوباش مورد نظر که با اقدامات خود موجب سلب آسایش عمومی مردم و نیز اخلال در نظم عمومی شده بودند، خبر داد و افزود: علت درگیری اختلافات شخصی بوده و متهمان ۲۸ و ۳۰ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ فیضی در پایان با تاکید بر اینکه حفظ نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.