سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی فومن اظهار داشت: عامل عربده‌کشی و قدرت‌نمایی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،فرمانده انتظامی فومن گفت: عامل عربده‌کشی و قدرت‌نمایی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی اخلال در نظم عمومی و ارعاب مردم را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی گزارش شهروندان در خصوص یک مورد عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن توسط یک نفر اراذل و اوباش، پیگیری موضوع را در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن افزود: پس از تحقیقات صورت گرفته و اقدامات فنی، متهم این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی قضایی ماموران انتظامی و آگاهی، اراذل و اوباش مورد نظر را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ فیضی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی بیان داشت: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضایی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.