شهردار کلاچای شامگاه امروز در دیار با مردم این شهر گفت:با اجرای عملیات عمرانی گزافرود شاهد توسعه وترقی شهر کلاچای خواهیم بود .

به گزارش ندای گیلان از کلاچای،حسن لاهوتی شامگاه امروز در نشست صمیمی با مردم گزافرود کلاچای  که با حضور اعضای شورای شهر کلاچای برگزار شدگفت: با  اجرای عملیات احداث خیابان گزافرود شاهد توسعه وترقی شهر کلاچای خواهیم بود .

شهردار کلاچای  با تبریک هفته دفاع مقدس آن را برگ زرین از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد:به خاطر خون هزاران شهید است که امروز امنیت و آسایش در کشور ما حاکم است.

وی افزود :با تدبیر اندیشیده شده در منطقه گزافرود با احداث خیابان، جدول گزاری و بارکد شاهد توسعه و ترقی آن در شهر کلاچای خواهیم بود.

لاهوتی با بیان اینکه همت و تلاش مردم در مشارکت با شهرداری کلاچای می تواند مسمر به ثمر واقع شود بیان داشت: همکاری و همیاری اهالی گزافرود می تواند باعث رشد و پیشرفت این منطقه شود.

وی با بیان اینکه از اهداف مهم شهرداری خدمت رسانی به مردم است گفت :باید از فرصت و پتانسیل های نهفته در منطقه جهت ترقی و توسعه و زیبایی این منطقه استفاده کرد تا مردم بصورت بهینه از آن بهره مند شوند.

در ادامه مهدی محمد حسینی رئیس شورای اسلامی و جعفرعابدینی عضو شورای اسلامی هریک با تشریح عملکرد شهرداری و شورای اسلامی از تعامل و همکاری شهرداری کلاچای با شورای این شهر ابراز رضایت کردند.