نوبخت با اشاره به جاده در دست احداث رحیم آباد به کلاچای و تاکید بر اینکه این جاده سال‌ها معطل مانده و با کندی پیش می‌رود گفت:با همکاری مسئولان محیط زیست احداث این جاده تسریع خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان،محمدباقر نوبخت صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تنها مسیر ارتباطی بین استان قزوین به استان گیلان راهی است که در دست استفاده بوده و به جز منجیل به رودبار، بقیه راه هموار است.

وی افزود: این مسیر همواره با ازدحام جمعیت به ویژه در تعطیلات در مسیر ارتباطی موجود مواجه است.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: از سال‌های گذشته، راه دیگری بین قزوین به گیلان آغاز شده که این جاده هم در قطعه‌ای از محدوده قزوین و هم قطعه‌ای از محدوده گیلان با موانع زیست محیطی مواجه شده است.

نوبخت اضافه کرد: برای دولت این بحث مهم است که ضمن توسعه راه‌ها، به هیچ وجه حق تخریب محیط زیست را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز با مسئولان سازمان حفاظت از محیط زیست کشور مقرر شده جاده در دست احداث رحیم آباد به کلاچای را به صورت میدانی با استانداران دو استان قزوین و گیلان و مسئولان ذیربط بازدید کنیم و اگرموانعی وجود داشته باشد ضمن تسریع در کار، مشکلات زیست محیطی را رفع کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به حضور مسئولان سازمان حفاظت از محیط زیست کشور در خصوص جاده در دست احداث رحیم آباد به کلاچای که سال‌ها معطل مانده و با کندی پیش می‌رود، تصمیم گرفته و در احداث این جاده تسریع خواهد شد.ایلنا