عبدالله پور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، با بهره برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی ، برای یک هزار و 484 نفر شغل ایجاد شده است

سردار محمد عبدالله پور روز یکشنبه در جریان بهره برداری از سه پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان آستارا در جمع خبرنگاران افزود: امسال 270میلیارد ریال اعتبار در حوزه اقتصاد مقاومتی اختصاص یافت.
وی اضافه کرد: از این میزان اعتبار تاکنون 232 میلیارد ریال جذب و صرف طرح های اقتصاد مقاومتی شد.
فرمانده سپاه قدس استان گیلان به اشتغالزایی برای یک هزار و 484 بسیجی از طریق اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی اشاره و بیان کرد: بسیجیان استان گیلان با دریافت این تسهیلات در مشاغل مختلف تولیدی نظیر پرورش ماهیان سردابی و گرمابی ، پرورش زنبور عسل ، مرغ های بومی ، دام و طیور و همچنین صنایع تبدیلی مشغول به کار شدند.
سردار عبدالله پور دهه فجر را یادآور رشادت های ملت بزرگ ایران به ویژه ایثارگران و شهدا عنوان کرد و گفت: ملت ایران با هدف استمرار انقلاب اسلامی در صف نخست مبارزه هستند.
با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، امروز (یکشنبه) یک پایگاه مقاومت بسیج در مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) آستارا و دو پایگاه مقاومت در شهرک عباس آباد این شهرستان با صرف هزینه ای بالغ بر 530 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در غرب استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.