فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه از ابتدای تاسیس تاکنون سرشار از مجاهدت‌های کم نظیر از دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان و نقش آفرینی در محرومیت زدایی بوده است.

به گزارش ندای گیلان،سردار محمد عبدالله پور به مناسب دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمانده امام خمینی (ره) پیام تبریکی صادر کردند.

در متن پیام آمده است:

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا»

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تأسیس تا کنون، سرشار از مجاهدت‌های کم نظیر در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان و نقش آفرینی مؤثر در عرصه سازندگی، محرومیت‌زدایی در راستای خدمت رسانی و در کنار مردم بودن در مبارزه با ویروس کرونا بوده است.

امروز در حالی باید روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی بداریم که در غم فراق عزیزانمان سوگواریم. هنوز غم فراق سردار سلیمانی عزیز را هجرانی برای خود می‌دانستیم که خبر شهادت سردار رشید اسلام محمد حجازی و فاتح نبل و الزهرا سردار حق‌بین عزیز، ما را به سوگ نشانده است. به سوگ عزیزانی نشسته‌ایم که تمام زندگی خود را وقف آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم مظلوم سراسر دنیا کرده و با تلاشی مضاعف برای اعتلای پرچم اسلام و انقلاب اسلامی و حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند. با قلبی اندوهگین از فراق عزیزانمان می‌گوئیم که سربازان و همزمان این شهدای والامقام راه آنها را ادامه خواهند داد و به فضل الهی همچون خاری بر چشمان دشمن و بدخواهان انقلاب اسلامی در عالم همچون خورشیدی درخشان خواهند بود.

اینجانب فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه «سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را گرامی دانسته و عرضه می‌داریم که با تجدید پیمان با شهدای والامقام به ویژه حاج قاسم سلیمانی، سردار حجازی و سردار حق‌بین در این صراط مستقیم تا پای جان خواهیم ایستاد.