رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه معاونین قضایی از دادگستری شهرستان رودبار بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان این شهرستان حضور یافت.

به گزارش ندای گیلان از رودبار،، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه معاونین قضایی از دادگستری شهرستان رودبار بازدید کرد و در نشستی  با حضور مسئولان این شهرستان حضور یافت.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان با قدردانی از زحمات قضات و کارکنان محاکم قضایی این شهرستان تصریح کرد: کارکنان دولت باید در همه سازمان ها وظایف خود را به درستی انجام داده و در راستای جلب رضایت مردم گام بردارند.

وی با انتقاد از نرخ بالای بیکاری و مشارکت پایین اقتصادی مردم در شهرستان رودبار اظهار داشت: در این منطقه با وجود ظرفیت های بالا و فرصت های مناسب شغلی و زمین های مستعد کشاورزی باز هم میزان اشتغال پایین بوده و ضروری است راهکارهای لازم در این خصوص اندیشیده شود.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر اجرای دقیق قانون حدنگار افزود: یکی از مشکلات مردم استان مربوط به مالکیت اراضی زراعی و ملی است که موجب بروز اختلافات ملکی فراوانی شده است لذا طرح حدنگار جهت صدور سند اراضی و جلوگیری از تعرض و دست اندازی زمین خواران باید با قوت و سرعت به اتمام برسد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید دادگستری شهرستان به کمک نیروهای انتظامی و نظامی با معضل قاچاق مواد مخدر در شهرستان رودبار برخورد شدید کرده تا بستر آلودگی جوانان مهیا نگردد.

این مقام ارشد قضایی با تاکید بر حفظ وحدت در میان مسئولان و در بین آحاد مردم ابراز داشت:  وحدت رمز موفقیت است و تمامی مسئولان باید در راستای تحکیم وحدت قدم برداشته و از هر اقدامی که آن را خدشه دار می کند پرهیز نمایند.

وی همچنین اظهار داشت: با برهم زنندگان نظم عمومی به هیچ عنوان نباید مسامحه شود و لازم است چنین مواردی به سرعت در دادگاه رسیدگی شده و مقررات قانونی در خصوص متخلفین به شدت اعمال شود.

رییس کل دادگستری استان گیلان در نشست با کارکنان قضایی و اداری این شهرستان نیز ابراز داشت: کار در دستگاه قضایی بسیار سخت و طاقت فرسا بوده و کارکنان محاکم قضایی شهرستان رودبار نیز با توجه به کم برخوردار بودن این منطقه، تمام تلاش خود را در راستای رسیدگی سریع به پرونده های قضایی مبذول می کنند تا از اطاله دادرسی پرهیز شده و رضایت همشهریان نیز حاصل شود.