فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه اولیت اصلی ما پرداخت حقوق پیمانکاران است بیان داشت:کمبود بودجه و اعتبار باید مدیریت شود و اولیت دوم ما پروژه هایی نیمه تمام است .

به گزارش ندای گیلان از رضوانشهر،جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان باحضور مسئولین استانی،نماینده شهرستان های تالش رضوانشهر ماسال ، فرماندارشهرستان ،معاون سیاسی فرمانداری رضوانشهر و سایر مسئولین این شهرستان برگزارشد.

عسگر حسنی پور در این جلسه ضمن تشکر ازمسئولینی که دراین جلسه حضور پیدا کردند بیان داشت: یکی از محورترین واساسی ترین اهداف این جلسات همفکری برای برنامه ریزی در خصوص اعتباراتی که دراختیار ماقرارگرفته یا میگیرد است .

وی با اشاره به اینکه ما ساعت ها  برای برنامه ریزی  چه درحوزه توسعه شهری چه درحوزه توسعه روستایی وقت می گذاریم تاکید کرد: ما درچهارچوب قانون کاراهاراباید بادقت انجام بدهیم و نباید کیفیت و دقت را فدای سرعت عمل کنیم.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه  اولیت اصلی ما پرداخت حقوق پیمانکاران است بیان داشت:کمبود بودجه و اعتبار باید مدیریت شود و اولیت دوم ما پروژه هایی نیمه تمام است .

وی با بیان اینکه  دستگاه هایی اجرایی ما دراستان حدود مشخص وتعیین شده را  از اعتبارات دارند گفت:ما میتوانیم با پیگیری نماینده محترم  و بهره گیری ازتوان وی سهم اعتبار مان را افزایش دهیم.