سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت:همواره به عنوان امانت دارانی هستیم که آراء مردم را حق الناس می‌دانیم و حق جانب داری از هیچ جناح و نامزدی را نداریم.

به گزارش ندای گیلان،محمود قاسم نژاد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر با تبریک هفته وحدت گفت: تلاش‌های دشمنان علیه کشور ما برمبنای قراردادن ایران در بن بست اقتصادی بود که بحمدالله با برنامه ریزی‌های خوب مسئولان و همدلی مردم گام‌های مثبت و موثری برداشته شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان افزود: در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب و تلاش دولت مردان و همچنین صبر و شکیبایی مردم، ادامه مسیر در جهت رونق اقتصادی را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط سخت همواره نیاز به همبستگی ملی دارد تا بتوان بر مشکلات فائق آمد، خاطرنشان کرد: تلاش‌های زیادی شده است که کشور را از درآمد‌های نفتی بی نیاز سازیم و باید به این باور برسیم که مدیریت امور کشور بدون نیاز به فروش نفت اداره شود.

قاسم نژاد با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه امسال گفت: انتظار از بزرگان قوم و افراد شاخص جامعه این است که با دعوت از مردم برای حضور در صحنه‌های انتخاباتی، این مهم را پرشورتر کنند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تثبیت اقتدار کشور می‌شود، افزود: افزایش میزان مشارکت در انتخابات منجر به انتخاب نمایندگانی شاخص و چهره‌های سیاسی برجسته در کرسی‌های مدیریتی جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه باید بستر را به گونه‌ای فراهم کنیم تا حق الناس رعایت شود و هرچه خواسته مردم است، محقق شود، گفت: همواره به عنوان امانت دارانی هستیم که آراء مردم را حق الناس می‌دانیم و حق جانب داری از هیچ جناح و نامزدی را نداریم.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته وحدت گفت: رضوانشهر به دلیل وجود تنوع قومی، زبانی و مذهبی از مناطق مهم استان و کشور می‌باشد، وحدت بین اقوام و فرق در این شهرستان و همچنین تالش بسیار حائز اهمیت است و باید پایه‌های وحدت را در این مناطق تقویت کنیم.

در پایان این جلسه شیرزاد روشن به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رضوانشهر معرفی شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان همچنین در نشست صمیمی علمای اهل تسنن و تشیع شهرستان رضوانشهر که در دفتر امام جمعه رضوانشهر برگزار شد، شرکت کرد.

محمود قاسم نژاد در این نشست گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز شاهد وحدت در سطح کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه حقوق شهروندی اهل سنت باید در جامعه رعایت شود، افزود: باید از وجود عالمان و فرهیختگان اهل سنت در مناصب مختلف استفاده کرد.