عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت باید رزومه مناسب و تجربه کافی برای مدیریت کلانشهر رشت را داشته باشد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه اولویت اعضای شورا انتخاب یک شهردار بومی است بیان داشت:شورای ششم با انتخاب مجدد احمدی بعنوان شهردار رشت نشان داد که هم معتقد بر ثبات مدیریتی و هم تاکید بر حضور یک شهردار بومی دارد و همچنان با قاطعیت روی این موضوع متمرکز است.

وی افزود:موشکافانه در حال بررسی هستیم که بهترین گزینه را برای کرسی شهرداری رشت انتخاب کنیم و معتقدیم باید شهرداری پای کار آید که رزومه مناسب و تجربه کافی برای مدیریت کلانشهر رشت را داشته باشد.

مسعود عباس نژاد اظهار داشت:در کنار گزینه های بومی،عرصه را برای غیربومی ها محدود نکردیم،چرا که معتقدیم اگر یک شهردار،کاردان و توانمند باشد می تواند در هر شرایطی به بهترین نحو،شهر را مدیریت کند.

وی در ادامه به حساسیت های بالای انتخاب شهردار اشاره داشت و عنوان کرد:امیدواریم بتوانیم با یک انتخاب درست از این آزمون، سربلند بیرون آییم و بار دیگر نشان دهیم که شهر رشت و مردم شریف آن برای ما از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار هستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در پایان بیان داشت:متاسفانه رشت مدتهاست از جایگاه واقعی خود فاصله گرفته و امیدواریم با تلاش و همدلی، این شهر را به جایی برسانیم که در شان مردم متمدن و با فرهنگ آن باشد.