رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی رشت گفت: با تمام توان تلاش می‌کنیم امکانات مطلوبی جهت رفاه حال مهمانان نوروزی مهیا کنیم .

به گزارش ندای گیلان از رشت،مسعود عباس نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در رشت درباره اسکان و برپایی کمپ برای مسافران نوروزی مطرح کرد: ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن نوروز و مقارن شدن بهار طبیعت با بهار قرآن در آستانه سال جدید برای رفاه حال مهمانان و مسافران، کمپ بوستان ملت، پارک آسیاب، پارک سیمرغ و کمپ عینک جهت برپایی چادر در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در راستای آگاهی مهمانان نوروزی از مکان‌های قابل اسکان و برپایی چادر، سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت با نصب بنر در سطح شهر اطلاع رسانی خواهد کرد.

عباس نژاد در ادامه اظهار داشت: مسجد صادقیه و مسجد حجتیه نیز مانند هر سال میزبان مسافران عزیز خواهند بود تا با حداقل هزینه بتوانند در فضای باز و محوطه حیاط این مساجد چادر برپا کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی رشت با بیان اینکه مقدم همه مهمانان عزیز را گرامی می‌داریم و با تمام توان تلاش می‌کنیم امکانات مطلوبی جهت رفاه حال مهمانان نوروزی مهیا کنیم افزود: در خصوص ممانعت از هرگونه تخلف شهری، معاونت خدمات شهری شهرداری رشت با شیفت بندی در مناطق ۵ گانه شهرداری از برپایی چادر در مکانهای دیگر درسطح شهر جلوگیری خواهد کرد.