عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر نظارت ویژه در ساخت و سازهای شهری، گفت: نظارت بر روند ساخت و سازها برای پیشگیری از تخلفات احتمالی در دستور کار مدیران شهری باشد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، حسن کریمی کرنق در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر رشت، اظهار کرد: املاک نسقی در شهر رشت بلاتکلیف رها شده و دارای مشکلات زیادی هستند.

وی با تاکید بر نظارت ویژه در ساخت و سازهای شهری، افزود: نظارت در روند ساخت و سازهای شهری جهت پیشگیری از تخلفات احتمالی در دستور کار مدیران شهری قرار گیرد.

این عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه مدیران شهری رشت در حوزه ساخت و سازها تمام موارد را بررسی کنند، گفت: برخورد با برخی از افراد سودجو در حوزه ساخت و سازها در اولویت قرار گیرد.

کریمی کرنق با انتقاد از عدم احداث سرویس‌های بهداشتی در رشت، اضافه کرد: احداث سرویس‌های بهداشتی نباید در پیچ و خم‌های اداری متوقف شود.

وی با بیان اینکه شورا به منظور سرعت بخشی به احداث سرویس‌های بهداشتی با لایحه ترک تشریفات موافقت کرد، افزود: پارلمان شهری نهایت همکاری را با شهرداری پیرامون سرعت بخشی این پروژه‌ها انجام داد اما همچنان کارها متوقف شده است.