با حکم سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار رشت «سمیه رستگار» که پیش از این مدیر امور حقوقی شهرداری بود به عنوان سرپرست شهرداری منطقه سه جایگزین «حسن علیزاده» شد.

به گزارش نداي گيلان: با حکم سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار رشت «سمیه رستگار» که پیش از این مدیر امور حقوقی شهرداری بود به عنوان سرپرست شهرداری منطقه سه جایگزین «حسن علیزاده» شد. همچنین در احکامی دیگر از سوی ثابت قدم «یاسر صفا کار» به عنوان سرپرست اداره حقوقی شهرداری رشت, نرجس محجوب به عنوان سرپرست مدیریت مطالعات و پژوهش شهرداری و « رضا حیدری توکلی» به عنوان سرپرست مدیریت تحقیقات و مطالعات ترافیکی شهرداری رشت منصوب شدند. گفتنی است «حسن علیزاده» در فروردین ماه سال جاری به عنوان شهردار منطقه ۳ منصوب شده بود و تغییر زودهنگام وی کمی تعجب برانگیز است.

در احکام صادره از سوی ثابت قدم شهردار رشت آمده است :

سرکار خانم سمیه رستگار با توجه به تجربه و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست شهرداری منطقه سه » منصوب می گردید. امید است با در نظر گرفتن تعهد و توانمندیهای خود ضمن بهره گیری از منابع و امکانات موجود بستر های لازم برای پویایی و توسعه نظام های اجرایی را فراهم آورده و با نوآوری خلاقیت ، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید . جناب آقای یاسر صفا کار با توجه به تجربه و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره حقوقی شهرداری رشت» منصوب می گردید . امید است با در نظر گرفتن تعهد و توانمندی های خود ضمن بهره گیری از منابع و امکانات موجود بستر های لازم برای پویایی و توسعه نظام های اجرایی را فراهم آورده و با نوآوری خلاقیت ، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید . سرکار خانم نرجس محجوب با توجه به تجربه ، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان ” سرپرست مدیریت مطالعات و پژوهش شهرداری رشت ” منصوب می‌ گردید . امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعداد های موجود را فراهم و با نوآوری‌ در فعالیت ‌ها کار آمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید . جناب آقای رضا حیدری توکلی با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان “سرپرست مدیریت تحقیقات و مطالعات ترافیکی شهرداری رشت ” منصوب می‌ گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری‌ در فعالیت ‌ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید .