مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت:اقدام به موقع کمیته بحران شرکت شهرکهای صنعتی استان در بارش برف اخیر مانع از تعطیلی واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان شد .

به گزارش ندای گیلان،در پی بارش برف اخیر در گیلان با تشكیل كمیته بحران در شركت شهركهای صنعتی استان از حوادث احتمالی در شهرك ها و نواحی صنعتی جلوگیری شد.

طهمورث لاهوتی،با اشاره به تشكیل كمیته مقابله با بحران در سطح شهرك ها و نواحی صنعتی استان گفت:پس از اعلام هشدار اداره كل هواشناسی درخصوص بارش سنگین برف در استان این كمیته تشكیل وبا اتخاذ تدابیر لازم از بروز خسارت های احتمالی جلوگیری شد .

وی افزود:با پیش بینی های انجام شده قبل از زمان بارش برف علاوه بر اطلاع رسانی گسترده به صنعتگران تمامی مدیران شهرک ها و نواحی صنعتی و پرسنل آنها با تجهیزات لازم در سطح استان در آماده باش کامل قرار گرفتند .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به اهمیت حضور به موقع و مقابله با حوادث احتمالی ناشی از برف در  شهركهای صنعتی استان به ویژه فومن،شفت و صومعه سرا گفت:چنانچه از قبل تدابیر لازم در نظرگرفته نمی شد واحد های صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به ویژه شهرستان های فومن و شفت و صومعه سرا تا چند روز با مشكل شدید مواجه می شدند و فعالیت های كارخانجات و واحدهای صنعتی در آنها به تعطیلی می انجامید اما با تلاشهای انجام شده هیچگونه اختلالی در روند فعالیت واحدهای صنعتی بوجود نیامد و فعالیت واحدهای صنعتی بدون مشكلی از سرگرفته شد.

مدیرعامل شركت شهرک های صنعتی گیلان افزود:برف روبی و بازگشایی جاده و مسیر ورودی به شهرك ها و نواحی صنعتی و نیز بازگشایی معابر و خیابانها در كوتاهترین زمان ممكن و انجام عملیات تكان دادن برف از روی درختان و برخی تاسیسات  از جمله مراحلی بود كه توسط تیم های عملیاتی مستقر در شهركها و نواحی صنعتی با موفقیت انجام شد .

لاهوتی اشکوری از آمادگی كامل برای مقابله با بارش های احتمالی آینده خبر داد و گفت:با توجه به تجربیات موثر در بارندگی اخیر به صنعتگران اطمینان می دهیم كه با حضور به موقع از مشكلات احتمالی جلوگیری خواهد شد.