فرماندار رضوانشهر گفت : در دولت یازدهم ما شاهد بودیم که 455 پروژه عمرانی و خدماتی در حوزه های مختلف با اعتبار بالغ بر 157 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان،عسگر حسنی پور فرماندار رضوانشهر  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جمیع شهدای انقلاب و آرزوی توفیق طول عمر برای مقام معظم رهبری و توفیق روز افزون برای دولت تدبیر و امید آقای دکتر روحانی با یادی از دوشهید اسوه علم و اخلاق شهیدان رجایی و باهنر ویژه گی های بارز این دو شهید را برشمرد.

فرماندار رضوانشهر افزود: دلیل اینکه این دوشهید ارزشمند جزء شهدای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی شده اند و در دو دهه همچنان ورد زبان همگان است به خاطر ویژگی های آنهاست، ویژگی اولشان تقوای الهی آنها بود سپس مبارز، شجاع، اهل ایثار در ارائه خدمات به مردم پیش قدم ، دلسوز و ساده زیست بودند و از برجستگی های ویژه شهید رجایی رئیس جمهور فقید ساده زیستی وی بوده است که تا کنون کسی نتوانست در ساده زیستی در این مقام جایگزین وی شود. و همچنین شهید باهنر انسان واراسته ، دانشمند ، تحصیل کرده حوزه و دانشگاه همچنان نامش با عنوان ارزش در بین مردم ماندگار شد.

مهندس حسنی پور  با اشاره به تلاش ها و اقدامات  دولت تدبیر و امید در حوزه شهرستان رضوانشهر گفت: اهداف دولت تدبیر وامید خدمات رسانی به مردم است به طوری که در دولت یازدهم ما شاهد بودیم که 455 پروژه عمرانی و خدماتی در حوزه های مختلف با اعتبار بالغ بر  157 میلیارد تومان است ،تحویل مردم شریف این شهرستان شده که موجبات رضایت مندی مردم فراهم گردید.

فلذا در هفته دولت امسال نیز با تلاش و پیگیری های شبانه روزی همه عوامل شاهد افتتاح و بهره برداری بیش از 48 پروژه در حوزه های مختلف با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیاردو هفتصدو پنجاه میلیون و هفتصد هزار ریال بوده ایم مضافاً با احتساب دو پروژه مجتمع آبرسانی رودکنار پره سر و بیمارستان 32 تختخوابی شهدای رضوانشهر از فروردین سال 96 تا کنون مجموعاً 420 میلیارد ریال  در این شهرستان ،شاهد توسعه عمرانی بوده ایم که این از توجهات دولت آقای دکتر روحانی در زمینه های توسعه اقتصادی و اشتغال زائی می باشد که با راه اندازی این پروژه ها برای 141 نفر اشتغال دائم ایجاد شده است.

مهندس حسنی پور به تمام جوانان تحصیل کرده در رشته های مختلف تأکید کرد که برای تعرفه خود جهت اشتغال به سایت تعاون مراجعه و ثبت نام نمایند تا در مواقع مناسب از وجودشان در زمینه های مختلف با توجه به رشته تحصیلی بهره گیری شود تا تحصیل کرده ها بتوانند از مزایای بیمه بیکاری بهره مند گردند.

فرماندار رضوانشهر از ساخت خانه مسکونی محرومین که به طور چشمگیری در این شهرستان به نمایش گذاشته شده است از عوامل اجرایی آن مسئولین محترم کمیته امداد امام (ره)، فرماندهی سپاه پاسداران و اداره بهزیستی رضوانشهر صمیمانه قدردانی نمود.

مدیر ارشد شهرستان درپایان چشم انداز خوب و نوید بخش سال 96 را به مردم بشارت داد و گفت: برای امسال 22 میلیارد تومان دورنمای توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان را دوهفته پیش تصویب نمودیم که همه مسئولین شهرستان ، امام جمعه محترم در تلاشیم تا رضایت مندی مردم روز به روز بیشتر شود که این از اهداف دولت تدبیر و امید می باشد.