همزمان با دومین روز از هفته ی دولت،4 طرح عمران روستایی و ساختمان یک مدرسه ی مقطع متوسطه با حضور فرماندار و مسئولین این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان از ماسال،همزمان با دومین روز از هفته ی دولت،4 طرح عمران روستایی و ساختمان یک مدرسه ی مقطع متوسطه با حضور فرماندار و مسئولین این شهرستان به بهره برداری رسید.

افتتاح پل روستاهای شیخ نشین و ظهرابچی با اعتبار 600 میلیون ریال و آسفالت راه روستای پنگاپشت با اعتبار یک میلیارد و 280 میلیون ریال از جمله پروژه های عمرانی بود که صبح امروز در بخش شاندرمن به بهره برداری رسید.

بهره برداری از آسفالت راه روستای سراکه در بخش مرکزی ماسال با اعتبار 2 میلیارد و 180 میلیون ریال از دیگر پروژه های این شهرستان بود که در حوزه ی عمران روستایی انجام پذیرفت.

همچنین صبح امروز‌ ساختمان یک مدرسه ی کاردانش در مقطع متوسطه نیز با حضور مسئولان اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان و فرماندار ماسال افتتاح شد که برای احداث آن 9میلیارد و 650 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش ندای گیلان پیاده روی عمومی مدیران و کارکنان ادارات دولتی و افتتاح نمایشگاه آثار هنرمندان شهرستان ماسال از دیگر برنامه های فرهنگی شهرستان ماسال بود که با مشارکت مدیران و کارکنان ادارات شهرستان ماسال اجرایی شد.