رئیس پلیس راه استان گیلان جزئیات و علت تصادف اخیر در ماسال که موجب جان باختن 2 تن و مجروح شدن 2 نفر بر اثر واژگونی سواری پژو 206 شد را تشریح کرد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ  جاور صفاری  در خصوص جزئیات این تصادف مرگبار گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور ییلاقی”اولسبلنگاه” شهرستان ماسال، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.
این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم های امدادی در محل اعلامی و بررسی های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ حین تردد در محور ییلاقی اولسبلنگاه شهرستان ماسال از جاده خارج و واژگون شده است.
وی ادامه داد: در این حادثه ۲ سرنشین ۳۰ ساله سواری ۲۰۶ در دم فوت کردند و راننده ۳۲ ساله و سرنشین ۳۰ ساله دیگر این خودرو به علت شدت جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل شدند.
سرهنگ صفاری تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت مطمئنه راننده سواری پژو ۲۰۶ اعلام کرده اند.
رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان با بیان اینکه اصلی ترین دلیل این اتفاق را می توان سرعت غیرمجاز، تاریکى هوا و محدود بودن دید راننده عنوان کرد از رانندگان خواست، در جاده های فرعی با سرعت مجاز و هوشیاری رانندگی کنند تا از وقوع چنین حوادثی جلوگیری شود