شب گذشته و طی نشستی اعضای هیات نظارت بر پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر رشت معارفه شدند

به گزارش ندای گیلان از رشت،شب گذشته و طی نشستی اعضای هیات نظارت بر پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر رشت  معارفه شدند.

در این جلسه محمد زالفی فرماندار سابق رشت به عنوان رئیس، جمشید رسایی ، وحید مهدوی،حجت الاسلام محمدپور و زهرا بوذری به عنوان اعضای هیات نظارت شهرستان رشت انتخاب شدند.

اسماعیل عبدالهی،با با بیان اینکه ذات انتخابات، تنش زا و چالشی است بیان داشت: باید انتخابات را با رعایت بی طرفی برگزار کنیم که به نحوی که در خور شان مردم این استان باشد.

دبیر اجرایی هیات نظارت استان گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر دو انتخاب مهم هستند که در هم تنیده اند و می توانند برهم تاثیرگذار باشند و از هم تاثیر بپذیرند .

سخنگوی هیات نظارت استان گیلان افزود: می توان با مدیریت مدبرانه، تمامی حساسیت ها را با همه جانبه نگری، نظارت دقیق و قانونمند و رعایت اصول بی طرفی، به انتخاباتی عادلانه و آگاهانه تبدیل کرد .

وی  با اشاره  به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند” نباید اهمیت انتخابات شوراها به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کمرنگ شود و نباید از انتخابات شوراها غافل شد” اظهار کرد:با رسیدن به زمان ثبت نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گیلان، رسالت هیاتهای نظارت بسیار قابل توجه است .