با اعلام فدراسیون کاراته ، دو تن از کاراته کاران استان در فهرست ورزشکاران اعزامی به مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان جهان در ژاپن قرار گرفتند.

به گزارش ندای گیلان،رئیس هیات کاراته استان گیلان روز یکشنبه اظهار کرد: بر این اساس ، مهدی رحیمی نژاد و محمدمهدی قاهری 2 کاراته کار ملی پوش استان گیلان به همراه تیم ملی کاراته دانشجویان ایران در رقابتهای جهانی حضور می یابند.
رضا رسولی افزود: این 2 کاراته کار با موفقیت در رقابتهای انتخابی تیم ملی دانشجویان در تهران با پیروزی برابر رقبای خود جواز حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان را کسب کردند.
رئیس هیات کاراته استان گیلان بیان کرد: رقابتهای کاراته قهرمانی دانشجویان جهان از اواخر تیر ماه جاری با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر جهان در کشور ژاپن برگزار می شود.
وی اضافه کرد: خوشبختانه میزان آمادگی رحیمی نژاد و قاهری مناسب است و امیدواریم این 2 کاراته کار گیلانی با درخشش در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان ، و روی سکوی قهرمانی قرار گیرند.
رسولی خاطرنشان کرد: رحیمی نژاد که در وزن 68- کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهد رفت، علاوه بر کسب مدال های مختلف کشوری، مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان را کسب کرده و قاهری نیز که در وزن 84+ کیلوگرم به مصاف رقبای خود خواهد رفت، تاکنون در رده های سنی مختلف مدال های ارزشمندی را برای گیلان به ارمغان آورده است.

  • منبع خبر : ایرنا