عضو کمیسیون عمران و توسعه شهری رشت در خصوص لایحه خدمات سال 99 گفت:به نظر بنده در بحث ماده ۵ یک رانت بسیار بزرگی باز مانده است و پیشنهاد می‌کنم که در این مصوبه کلمه «تا» حذف شود تا از یک رانت، منبع و دریچه بزرگ فساد جلوگیری شود.
به گزارش ندای گیلان،رضا رسولی عضو کمیسیون عمران و توسعه شهری رشت در جلسه  این کمیسیون با تسلیت اتفاقات دردناک اخیر، گفت: بنده به‌شدت در خصوص مبحث مورد اشاره در لایحه خدمات سال 99 نگرانی داشته و معتقدم همگی در این خصوص نگرانی داریم. اینکه تعرفه بالا برود لزوماً درآمد افزایش نمی‌یابد.
وی افزود: به نظر بنده در بحث ماده ۵ یک رانت بسیار بزرگی باز مانده است و پیشنهاد می‌کنم که در این مصوبه کلمه «تا» حذف شود تا از یک رانت، منبع و دریچه بزرگ فساد جلوگیری شود.
عضو کمیسیون عمران و توسعه شهری رشت ادامه داد: ما در حال حاضر با یک رابطه دو یا چند متغیره کار می‌کنیم. آیا ما افزایش ارزش منطقه‌ای را نهایی کرده‌ایم که اکنون در مورد رابطه‌ها بحث می‌کنیم؟ به نظر بنده متغیرها یک‌به‌یک مشخص شوند. میزان قیمت پایه نهایی شود و سپس رابطه‌ها را نگاه کنیم. بنده با افزایش قیمت پایه موافق هستم اما به‌گونه‌ای نباشد که ما دچار آسیب شویم.