دبیر کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از تدوین آیین‌نامه جامع انتخابات این جبهه در کشور خبر داد و گفت: امسال لیست کاندیداهای اصلاح‌طلب فراگیرتر ارائه می‌شود.

به گزارش نداي گيلان: عزت‌الله تقواییان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گیلان با اشاره به ایجاد فضای باز سیاسی بیشتر در سال 92 در کشور، اظهار کرد: آیین‌نامه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای سومین بار اصلاح شده است.

وی به وجود احزاب 19گانه اصلاحات در کشور اشاره کرد و افزود: احزاب کشور قانونمند هستند.

تقواییان شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان را ائتلاف بین احزاب اصلاح‌طلب خواند و بیان کرد: تلاش می‌شود جبهه اصلاحات به طور فراگیر در کشور عمل کند و انتظار می‌رود این روند در استان‌ها اجرایی شود.

دبیر کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور با تاکید بر ساماندهی جبهه اصلاحات گفت: آیین‌نامه کمیته انتخابات اصلاح‌طلبان در کشور تدوین شده است.

وی به برنامه‌های نخست تا پنجم توسعه در کشور اشاره کرد و یادآور شد: اگر مدیریت به احزاب واگذار شود عملکرد بیشتری ارائه می‌شود.

تقواییان با اشاره به اینکه تصمیم گرفته شده لیست واحد کاندیداها جبهه اصلاحات در استان‌ها ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال به طور فراگیر در انتخابات شرکت می‌کنیم و فعالیت‌های حزبی در راستای انتخابات بیشتر می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه رقیب ما باید قوائد را بپذیرد و متوجه شود این روند به نفع کشور است، اضافه کرد: دو رقیب آگاه و توانمند می‌توانند همدیگر را رصد کنند و برنامه‌ها را در انتخابات ارائه دهند.

* رفاقت و فامیلی ملاک نیست

این مسئول با اشاره به اینکه مدیران خوبی در کشور داریم، یادآور شد: برنامه‌های توسعه هرکدام بهتر از دیگری بود و احزاب باید انتخابات و مدیریت کشور را در دست گیرند و پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه رفاقت و فامیلی برای ما ملاک نیست، افزود: آیین‌نامه انتخابات جبهه اصلاحات به طور جامع دیده شده و لیست کاندیداها فراگیرتر ارائه می‌شود.

تقواییان تصریح کرد: دوسوم اعضای جبهه اصلاحات در استان‌ها کاندیداهای مجلس را انتخاب می‌کنند و به مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه رئیس دولت اصلاخات را لیدر جبهه اصلاحات می‌دانیم، خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری‌ها در شورای هماهنگی اصلاحات در استان‌ها انجام می‌شود.