شهردار رشت:طی هشت ماه گذشته مجموعه مدیریت شهری رشت با همت و تلاش شهروندان محترم واستمداد از استعدادهای ذاتی استان،با ایجاد اشتغال برای۲۵۰۰ نفر در راستای استقرار بازارهای محلی گامی مهم در تولید توسعه برمبنای داشته های استان برداشته است

به گزارش ندای گیلان،همایش بزرگ کارآفرینی و مفهوم کسب وکار با رویکرد کارآفرینی در شهر خلاق رشت با حضور محمد علی ثابت قدم شهردار رشت و جمعی از مدیران استانی وشهرستانی توسط مرکز خلاقیت و نواوری شهر خلاق رشت و موسسه تدبیر مدیران بامداد برگزارشد.

دکتر سید محمدعلی ثابت قدم با قدردانی از برگزارکنندگان همایش کسب وکار اظهار داشت: انچه که کمک رسان شهروندان در حوزه کسب وکار خواهد بود خروج از کارفردی و ترویج کارگروهی است.

شهردار رشت با اشاره به منابع طبیعی غنی دراستان خاطرنشان کرد: کارآفرین باید حداکثر استفاده را از حداقل منابع داشته باشد.

وی افزود: طی هشت ماه گذشته مجموعه مدیریت شهری رشت با همت و تلاش شهروندان محترم واستمداد از استعدادهای ذاتی استان،با ایجاد اشتغال برای۲۵۰۰ نفر در راستای استقرار بازارهای محلی گامی مهم در تولید توسعه برمبنای داشته های استان برداشته است.

شهردار رشت با تاکید بر پتانسیل های کشاورزی و خدماتی موجود در استان تصریح کرد: آنچه که در ایجاد شهر خلاق تاثیر دارد استفاده حداکثری از مزارع است و براین اساس شهر رشت به عنوان تنها  شهر خلاق خوراک شناسی با توجه به پتانسیل های موجود استان گیلان در یونسکو معرفی و ثبت شد.

دکتر ثابت قدم نقش زنان را در توسعه کسب و کار استان بسیار پر رنگ ارزیابی کرد و گفت: مجموعه مدیریت شهری به خود می بالد که ۲۰ درصد کرسی مدیریت شهری شهر رشت توسط بانوان اداره می شود