هر ساله همزمان با دهه کرامت نمایشگاه ضریح مهربانی در شهرها برگزار می شود، امسال با یک کار خلاقانه این نمایشگاه در کربلا برگزار شد و با استقبال زیادی نیز روبرو شد

به گزارش ندای گیلان؛مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری رشت با ارائه توضیحاتی در خصوص ستاد اربعین شهرداری رشت در کربلا اذعان داشت: امسال با پیگیری مجدانه شهردار این ستاد با اخذ مصوب از شورا در شهرداری تشکیل شد.

علیرضا قانع حوزه فرهنگی، خدمات شهری، هنری و لجستیکی را ۴ حوزه این ستاد عنوان کرد و گفت: با برگزاری جلسه توجیهی در جلسه ستاد اربعین گروههای مختلف تشکیل و حدود ۱۰۰ نفر در حوزه خدمات شهری در کربلا حضور یافتند، که ۷۰ درصد آنان اولین سفر زیارتی به کربلا داشتند.

وی بااشاره به برپایی موکب فرهنگی درکربلا اذعان داشت: هر ساله همزمان با دهه کرامت نمایشگاه ضریح مهربانی در شهرها برگزار می شود، امسال با یک کار خلاقانه این نمایشگاه در کربلا برگزار شد و با استقبال زیادی نیز روبرو شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری رشت با اشاره به حضور هنرمندان در کاروان خدام العتره گفت: نمایشهای با عناوین نمایش مولایی عشق، روایت عشق، کاروان عشق، از جمله نمایشهای موکب فرهنگی شهرداری رشت بود