فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه زیرساخت‌های موجود در این بخش متناسب با جمعیت استان گیلان نیست، گفت:مقرر شد تا از ظرفیت‌های قرارگاه خاتم الانبیا برای رفع این مشکلات بهره گیری شود.

به گزارش ندای گیلان،سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر سه شنبه در نشست مشترک شورای فنی و عمرانی با دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به همکاری و تعامل میان دانشگاه و سپاه، اظهار کرد: متأسفانه گیلان از نظر زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان شرایط خوبی ندارد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های موجود در این بخش متناسب با جمعیت استان گیلان نیست، گفت: این میزان از کمبود و مشکل در حوزه بهداشت و درمان برازنده گیلانیان نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با تأکید بر ضرورت اقدام سریع در راستای حل این مشکلات، افزود: در ایام کرونا کمبودها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان گیلان به ویژه در شهر رشت بیش از همیشه نمایان شد.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا مقرر شد تا از ظرفیت‌های قرارگاه خاتم الانبیا برای رفع این مشکلات بهره گیری شود، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف حضور و مشارکت این قرارگاه به عنوان یک قرارگاه جهادی عمرانی استقرار امکانات و رفاه برای مردم از جمله در حوزه سلامت است.

سردار عبدالله پور تأکید کرد: با توجه به روحیه و عزم سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) قطعاً در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان استان گیلان خواهیم بود.