معاون رییس جمهور از اختصاص ۱۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های نیمه تمام در کشور خبر داد و گفت: تعداد ۹۵۰ طرح تا پایان سال آینده در کشور به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، داود منظور عصر پنج شنبه در حاشیه بازدید از پروژه ریلی رشت _ کاسپین اظهار کرد: این پروژه از طرح‌های مهم ملی گیلان است که توسعه تجاری و اقتصادی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه خط ریلی رشت _کاسپین طبق زمان بندی پیش می‌رود، افزود: اجرای پروژه ریلی رشت _ کاسپین محدودیت منابع ندارد و سازمان برنامه و بودجه بر اساس پیشرفت فیزیکی اعتبارات تزریق می‌کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از بهره برداری زودهنگام پروژه ریلی رشت _ کاسپین خبر داد و اضافه کرد: با رفع موانع و محدودیت‌ها در اجرای این پروژه سرعت بخشیده می‌شود.

منظور با بیان اینکه تعهدات سفر هیأت دولت در گیلان پیگیری و اجرایی می‌شود، گفت: نگاه دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف به استان گیلان معطوف شده است.

وی با تاکید بر نظارت ویژه بر عملکرد اجرای پروژه‌های عمرانی در گیلان افزود: اجرای پروژه ملی گیلان قدم به قدم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

منظور از تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش راه خبر داد و بیان کرد: تعداد ۹۵۰ طرح تا پایان سال آینده مرحله به مرحله در کشور به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به خط ریلی رشت _ آستارا افزود: اعتبارات خط ریلی رشت _ آستارا از طریق منابع داخلی و فاینانس خارجی تأمین می‌شود.

منظور از اختصاص ۱۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های نیمه تمام کشور خبر داد و گفت: اعتبار ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از قبیل خط ریلی رشت _ کاسپین در سه ماهه پایان سال اختصاص می‌یابد.