مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان گفت : سالها مقام معظم رهبری توجه به امور فرهنگی را در نام گذاری ها اعلام کردند اما بی توجهی جدی در این امور باعث آسیبهای جدی در حوزه فرهنگی شده است

دیدبان ندای گیلان-خزرانلاین:

به گزارش خزر، کیومرث دولتی در گفت و گو با  خزر با اشاره به  نام گذاری هایی  که در آغاز سال توسط مقام معظم رهبری بیان می شوند اظهار داشت :در مورد نحوه اجرای این تاکیدات توسط مسئولان و مدیران اجرایی اگر بخواهیم صادقانه صحبحت کنیم باید گفت در برخی از مواقع به صورت مقطعی حرکاتی انجام گرفته است.

مسئول بسیج هنر مندان گیلان با بیان اینکه باید کارهای عملیاتی در این بخش انجام شود تصریح کرد: این نام گذاری  ها چراغ راه هدایت مسئولان است و باید آن را مشعل راه گشا برای انجام فعالیتهای خود قرار دهند.

دولتی با بیان اینکه کم توجهی به عملیاتی شدن این نام گذاری ها  توسط مسئولان مشاهده می شود خاطرنشان کرد: سالها مقام معظم رهبری توجه به امور فرهنگی را در نام گذاری ها اعلام کردند اما بی توجهی جدی در امور فرهنگی در امور مختلف باعث آسیبهای جدی در حوزه فرهنگی شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی نیز مقام معظم رهبری تذکرات جدی را در باب اقتصاد مقاومتی اعلام کردند افزود: حرکت در خلاف این راهبرد کلیدی در برخی مقاطع آسیبهای را به دنبال داشت.

مسئول بسیج هنرمندان گیلان تاکید کرد:احساس می شود که همه مدیران ومسئولان باید نگاه عملی تر و با دغدغه تری را در حوزه نام گذاری های  سال داشته باشند .

دولتی با بیان اینکه باید تذکرات و تاکیدات مقام معظم رهبری در عمق جامعه و عمق کارهای اجرایی مسئولان تبدیل به یک راهبرد کلیدی شود تصریح کرد:بارها مقام معظم رهبری گفتند در حوزه اقتصاد باید به معنای واقعی کلمه به دنبال خود کفایی باشیم.

وی بها دان به تولید داخلی و حمایت از صادرات و جلوگیری از واردات بی رویه را مورد تاکید قرار داد و گفت: حمایت واقعی از نو آوران عرصه صنعت و دانشمندان جوان نو آور وایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه از اموری است که باید به ان توجه شود .

مسئول بسیج هنرمندان گیلان تاکید کرد: در حوزه فرهنگ ما باید فعالیتها بر مبنای داشته های اسلامی شکل گیرد و برنامه ها در این راستا تدوین شود .

وی دلیل تکرار تاکیدات مقام معظم رهبری را عملیاتی نشدن این نام گذاری ها دانست و افزود: مدیران ارشد و میانی جامعه باید به عنوان یک راهکار اصلی و کلیدی این تاکیدات را مدنظر قرار دهند نه اینکه در حد بنر و شعار به آن توجه شود.