به گزارش خزر، بعد از برگزاری کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت در روز یکشنبه خبری مبنی بر افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی کرایه تاکسی در رشت بر خروجی رسانه ها قرار گرفت. در این خبر آمده است با ارائه پیشنهاد مشاور طرح جامع ترافیکی شهر رشت و همچنین سازمان تاکسیرانی شهر […]

به گزارش خزر، بعد از برگزاری کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت در روز یکشنبه خبری مبنی بر افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی کرایه تاکسی در رشت بر خروجی رسانه ها قرار گرفت.

در این خبر آمده است با ارائه پیشنهاد مشاور طرح جامع ترافیکی شهر رشت و همچنین سازمان تاکسیرانی شهر رشت برای افزایش نرخ کرایه ها در سال آینده، در نهایت اعضای کمیسیون با افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی کرایه ها در مسیرهای مختلف تاکسی در رشت موافقت کردند؛ اما این موضوعی است که رضا رسولی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت به شدت آن را رد می کند.

مصوبه ای دال بر افزایش ۳۵درصدی نرخ کرایه تاکسی نداده ایم

رضا رسولی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، در واکنش به خبر منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر افزایش ۳۵ درصدی نرخ تاکسی، اظهار کرد: نمی دانم با چه مکانیزمی این خبر منتشر شده است زیرا اصلا افزایش ۳۵ درصدی وجود ندارد اما همه در مورد این موضوع صحبت می کنند.

وی با بیان اینکه بنده کاملا این موضوع را تکذیب می کنم، گفت: چنین چیزی به قطعیت نرسیده و تحت بررسی است.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با بیان اینکه متاسفانه مباحث مطرح شده در کمیسیون شورا نادرست مخابره شده است، گفت: ما هنوز مصوبه ای دال بر افزایش ۳۵درصدی نرخ کرایه تاکسی نداده ایم.

وی با تأکید بر کذب بودن این خبر، بیان کرد: این اطلاع رسانی زمان درستی انجام نشده است چون هنوز ما به آن مصوبه نرسیده ایم.