در پی بازدید اعضاء کشوری کمیته ارزیابی و ممیزی استاندارد ایزو 17025 شرکت مهندسی آبفای کشور از آزمایشگاه مرکزی این شرکت و اعلام رضایت از نحوه مطلوب و پیاده سازی ایزو 17025 در آزمایشگاه مرکزی جلسه اختتامیه برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان، در پی بازدید اعضاء کشوری کمیته ارزیابی و ممیزی استاندارد ایزو 17025 شرکت مهندسی آبفای کشور از آزمایشگاه مرکزی این شرکت و اعلام رضایت از نحوه مطلوب و پیاده سازی ایزو 17025 در آزمایشگاه مرکزی جلسه اختتامیه برگزار شد.
بنا به این گزارش شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به منظور حصول اطمینان از نتایج آزمون های انجام شده و یکسان بودن روش های انجام آزمون در آزمایشگاه های شرکت های آب و فاضلاب کشور، تصمیم بر یکسان سازی و استاندارد سازی آزمون ها و ساختمان آزمایشگاه ها بر اساس استاندارد کیفیت آزمایشگاه با شماره17025ISO/IEC نمود.
براین اساس کلیه آزمایشگاه های مرکزی آب و فاضلاب کشور موظف به پیاده سازی و اجرای این استاندارد شدند. که پس از پایان ساخت آزمایشگاه مرکزی آبفای گیلان، اعضاء گروه ارزیابی و ممیزی ایزو 17025 شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اقدام به بازدید و ممیزی اولیه این آزمایشگاه نمودند.
آبفای گیلان به منظور هر چه بهتر پیاده سازی و اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 17025 به توصیه کارشناسان شرکت مهندسی آبفای کشور اقدام به انتخاب و انعقاد قرارداد با شرکت مشاور پیشگامان کیفیت پاسارگاد نمود و طی 15 ماه با آموزش های کسب شده از طریق مشاور موفق به پیاده سازی استاندارد ایزو 17025 در محل آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب شد.
گفتنی است براساس ممیزی نهایی آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب گیلان توسط تیم ممیزی آبفای کشور و اعلام رضایت بسیار از نحوه مطلوب پیاده سازی و اجرای استاندارد ایزو 17025در محل آزمایشگاه مرکزی، جلسه اختتامیه با حضور مدیرعامل ، قائم مقام و معاونین آبفای گیلان در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.