رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ۸۷ پروژه تولیدی و عمرانی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان،مسعود الماسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ۸۷ پروژه تولیدی و عمرانی افتتاح خواهد شد.

او افزود: این طرح‌ها در دهه مبارک فجر در ۸۴ روستای استان گیلان اجرا می‌شود و ۹هزار و ۶۱۳ خانوار از امتیاز آن بهره‌مند خواهند شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۵۱۱ نفر اشتغال ایجاد می‌شود، اظهار داشت: ۲۳۳ نفر از اشتغال دائم و ۲۷۸ نفر از اشتغال موقت بهره‌مند خواهند شد.

الماسی از سرمایه گذاری ۱۷٠ میلیارد تومانی برای اجرای این طرح‌ها خبر داد و گفت: تعداد ۳۵ طرح تولیدی با سرمایه گذاری حدود ۱۳۰ میلیارد تومان که از این مقدار ۳۴ میلیارد تومان از تسهیلات بانکی و حدود ۹۹ میلیارد تومان سهم آورده بخش خصوصی است.

او تصریح کرد: ۵۵ طرح عمرانی نیز با سرمایه گذاری حدود ۴۰ میلیارد تومان اجرا شد که از این میزان ۱۳ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و حدود ۲۷ میلیارد تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.