محمدی به مساعدت مسئولان استان در تامین نیازهای شهرک گلخانه‌ای هفت دغنان اشاره کرد و افزود: این شهرک گلخانه‌ای حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مسئولان استان باید در زمینه تامین برق مورد نیاز، قیر رایگان برای حدود ۲ کیلو متر آسفالت و اتصال به شبکه گاز مساعدت داشته باشند.

به گزارش ندای گیلان ازرشت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در جلسه رفع موانع تولید انزلی با حضور معاون اقتصادی استاندار گیلان در شهرستان بندرانزلی حضور یافت.

صالح محمدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در این نشست با اشاره به فعالیت‌های شهرک گلخانه‌ای هفت دغنان گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهرک بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان است و حدود ۱۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند و ظرفیت آن قابل افزایش به ۳۵۰ نفر است.

محمدی به مساعدت مسئولان استان در تامین نیازهای شهرک گلخانه‌ای هفت دغنان اشاره کرد و افزود: این شهرک گلخانه‌ای حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مسئولان استان باید در زمینه تامین برق مورد نیاز، قیر رایگان برای حدود ۲ کیلومتر آسفالت و اتصال به شبکه گاز مساعدت داشته باشند.

وی در خصوص اجرای قانون رفع تداخل اراضی واگذاری و ملی همگام با سراسر کشور بیان داشت: رفع تداخل اراضی کشاورزی حاشیه تالاب در شهرستان انزلی خرداد ماه سال جاری به اتمام رسیده که ۱۵۰۰ هکتار از اراضی ملی با تفسیر عکس‌های دهه ۶۰ و ۴۰ به نفع کشاورزی تثبیت شده اما به دلیل قرار داشتن در بستر جدید تالاب، کمیسیون استان منتظر مصوبه و جلسه با کمیسیون اصل نود می‌باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی از رفع تداخل کل شهرستان بندر انزلی تا پایان سال خبر داد.